Alec Skrevet Juli 16, 2011 Share Skrevet Juli 16, 2011 Solgt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alec Skrevet Juli 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2011 Pris kan diskuteres ved hurtig avgjørelse! Trenger penger da jeg skal registrere ny bil.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alec Skrevet Juli 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2011 Kjøpt meg E39 M5, trenger penger nå! Kom med et fornuftig bud ved intr, pris er diskuterbar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sycho Skrevet Juli 23, 2011 Share Skrevet Juli 23, 2011 Kan gå god for at dette er et utrolig strøkent og godt ivaretatt eksemplar av M3! Ser bedre ut i virkeligheten enn på bildene. Lykke til med salget Alec Kai Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alec Skrevet Juli 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2011 NY PRIS: 205.000.- Trenger penger asap! Dette ER en av Norges fineste, org E36 M3!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alec Skrevet Juli 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2011 Ingen som er ute etter en grisepen M3 eid og vedlikeholdt av en stooor BMW entusiast??? Hopper tross alt over til E39 M5. Burde holde det til at folk skjønner at jeg er seriøs når det kommer til bil og at dette er grunnen til salget for denne M3'n er immaculate! Eller synes folket 200.000.- er for mye for en dønn strøken, org E36 M3 med garantert 163km på tellern?! Må få penger til skilt på M5'n derfor kan evt kjøper gjøre ett mulig kupp her, mener jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakett Skrevet Juli 29, 2011 Share Skrevet Juli 29, 2011 siden du spør så: jeg synes E36 M3 er alt for dyrt i forhold til hva du får av bil for pengene, spesielt originale biler. Det er såpass enkelt og bygge om E36, og mange ombygde biler er på markedet, så derfor blir de originale tungsolgte siden de er så dyre (i mine øyne overprisede )... Meeen, det skal sies at det er generellt VANSKELIG å selge "entusiastbiler" nå for tiden, jeg har selv prøvd Og jeg fikk masse skambud, gikk så lei at jeg fjernet annonsen og bilen måtte jeg beholde. Markedet er veeeeldig tregt for de som skal selge entusiast bil om dagen. Bruksbil derimot, er enklere. Hjalp en kompis å selge en 2005 mod passat TDI i våres, og den gikk på 2 uker, uten noe særlig pruting. Så den var rimelig lettsolgt. Nei du må antagelig bare dumpe prisen hvis du faktisk vil bli kvitt bilen. Inntrykket mitt er at om folk skal handle seg entusiastbil idag, må det være et "kupp". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 29, 2011 Share Skrevet Juli 29, 2011 Og med alle facelift bilene med b32, er det også få som velger 3literen når prisforskjellen er så liten. Men virka som en pærle denne, så blir nok solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alec Skrevet Juli 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2011 Takk for svar og innspill. Er som du sier en "perle" ja, og denne kostet meg rundt 220.000.- for 2 år siden og har ikke fått inntrykk av at org M3 som denne har synket så veldig, om ikke km stand er meget høy da. Har jo også allerede kjøpt meg en E39 M5 så jeg MÅ jo få solgt,... Valgets kval er vel kanskje litt også hvor tålmodig man er. Jeg ser jo i ettertid at denne burde jeg lagt ut for salg i våres, ikke sant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alec Skrevet August 1, 2011 Forfatter Share Skrevet August 1, 2011 bumpibump... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alec Skrevet August 5, 2011 Forfatter Share Skrevet August 5, 2011 Regner med jeg kommer til å til ta med M3'n til rudskogen imorgen, en god anledning hvis noen vil titte på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alec Skrevet August 7, 2011 Forfatter Share Skrevet August 7, 2011 NY pris: 190.000.- NÅ burde bilen virkelig være intr da 190.000.- for en M3 i så bra stand må være ett meget godt kjøp hvis man ser på hva man får av kliss org og dønn strøkne E36 M3 idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EivindG Skrevet August 25, 2011 Share Skrevet August 25, 2011 Org er org! og bør ligge høyere i pris, men folk flest er ute etter ka en M3 har og by på. Positivt med ombygde biler er jo at de somregel er gått over, tatt rust, bytta foringer understell osv. Må si at eg selv hadde ikkje hatt sannvittighet til å kjøpt et samler eksemplar pga at eg er ute etter en bruksbil. Lykke til med salg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
løkke Skrevet August 28, 2011 Share Skrevet August 28, 2011 Nydelig org M3 du har. skulle endelig kjøpt den, men forstår det kun er penger du vil ha. ønsker meg en slik original prakteksemplar av M3. ta kontakt om du er interessert i noen forslag. Mvh. Daniel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alec Skrevet September 22, 2011 Forfatter Share Skrevet September 22, 2011 Ingen intr? Fortsatt tid igjen før vinteren kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå