Gå til innhold

ORG M3 Selges, Nydelig org stand, SOLGT

Alec
 Share

Anbefalte innlegg

Ingen som er ute etter en grisepen M3 eid og vedlikeholdt av en stooor BMW entusiast???

Hopper tross alt over til E39 M5. Burde holde det til at folk skjønner at jeg er seriøs når det kommer til bil og at dette er grunnen til salget for denne M3'n er immaculate!

Eller synes folket 200.000.- er for mye for en dønn strøken, org E36 M3 med garantert 163km på tellern?!

Må få penger til skilt på M5'n derfor kan evt kjøper gjøre ett mulig kupp her, mener jeg da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

siden du spør så: jeg synes E36 M3 er alt for dyrt i forhold til hva du får av bil for pengene, spesielt originale biler.

Det er såpass enkelt og bygge om E36, og mange ombygde biler er på markedet, så derfor blir de originale tungsolgte siden de er så dyre (i mine øyne overprisede )...

Meeen, det skal sies at det er generellt VANSKELIG å selge "entusiastbiler" nå for tiden, jeg har selv prøvd ;) Og jeg fikk masse skambud, gikk så lei at jeg fjernet annonsen og bilen måtte jeg beholde.

Markedet er veeeeldig tregt for de som skal selge entusiast bil om dagen.

Bruksbil derimot, er enklere. Hjalp en kompis å selge en 2005 mod passat TDI i våres, og den gikk på 2 uker, uten noe særlig pruting. Så den var rimelig lettsolgt.

Nei du må antagelig bare dumpe prisen hvis du faktisk vil bli kvitt bilen. Inntrykket mitt er at om folk skal handle seg entusiastbil idag, må det være et "kupp".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar og innspill.

Er som du sier en "perle" ja, og denne kostet meg rundt 220.000.- for 2 år siden og har ikke fått inntrykk av at org M3 som denne har synket så veldig, om ikke km stand er meget høy da.

Har jo også allerede kjøpt meg en E39 M5 så jeg MÅ jo få solgt,... Valgets kval er vel kanskje litt også hvor tålmodig man er. Jeg ser jo i ettertid at denne burde jeg lagt ut for salg i våres, ikke sant :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Org er org! og bør ligge høyere i pris, men folk flest er ute etter ka en M3 har og by på. Positivt med ombygde biler er jo at de somregel er gått over, tatt rust, bytta foringer understell osv. Må si at eg selv hadde ikkje hatt sannvittighet til å kjøpt et samler eksemplar pga at eg er ute etter en bruksbil. Lykke til med salg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...