Toastjern Skrevet Juli 17, 2011 Skrevet Juli 17, 2011 Som topic sier så jeg har tenkt til å bygge om til skivebrems bak på min 318i sedan.. Sitter tørketrommel der fra før av. Også er jeg litt usikker på hva jeg trenger av deler for å få dette til, må vel bytte håndbrekkvaieren, siste delen av bremseslangen bak osv.. Sikkert noen her inne som har gjort det før, så takk til de som kan hjelpe til
powerfulglenn Skrevet Juli 17, 2011 Skrevet Juli 17, 2011 Som topic sier så jeg har tenkt til å bygge om til skivebrems bak på min 318i sedan.. Sitter tørketrommel der fra før av.Også er jeg litt usikker på hva jeg trenger av deler for å få dette til, må vel bytte håndbrekkvaieren, siste delen av bremseslangen bak osv.. Sikkert noen her inne som har gjort det før, så takk til de som kan hjelpe til Kjøpe fra 325 ? Har ikke 325 skiver og div da ? Du må vel ha fjerbein ogsånt... Så da er det beste å kjøpe 325 understell
Rakvaag Racing Skrevet Juli 17, 2011 Skrevet Juli 17, 2011 Enkleste er og kjøpe en komplett bakstilling og sette på. må vell bytte omterent alt bortsett fra bærearmene uansett
AutoMartin Skrevet Juli 18, 2011 Skrevet Juli 18, 2011 Bare nevner at min 318i sedan er original med skiver bak....er visst noe uvanlig, men finnes;-)
DJ RS2 Matrix Skrevet Juli 18, 2011 Skrevet Juli 18, 2011 det enklaste er å bytte heile bakstillinga, 318is funker fint, da har du samme utveksling som har fra før gjorde det samme på gamle bil
Toastjern Skrevet Juli 18, 2011 Forfatter Skrevet Juli 18, 2011 får ta også glane litt etter deler da, det lille jeg har vært under bilen så har jeg fått for meg at det kanskje ikke skal være så mye arbeid å skifte ei bakstilling på e36?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå