Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Felgene foran er 8,5 x 17 ET 13. Det følger med 5mm spacer + senterring så det ikke toucher bremsekalipterene! Meget bra dekk som er produsert i uke 48 år 09. 205 bredde, så det er greit strekk på dem.

Felgene bak er 10 x 17 ET 20. Der er det selvfølgelig utslitte dekk! 225 bredde på dekka, så det er greit med strekk der også 8)

På en orginal E30 stikker det ut en del fra skjermene, og på replika M3`n jeg har ser dere at det går heelt kant i kant! :)

Disse felgene er desverre ikke helt strøkene. Det er litt riper og noe kantkjøring. Høyre framhjul har fått seg en liten trøkk, men dette har jeg reparert for 650kr med kvittering! Jeg mangler en sånn senter kopp, men det koster bare et par hundrelapper og få tak i. Felgene selges kun til den angitte prisen. Disse sendes ikke, så folk må bare komme bort for å titte! De står på bruksbilen min nå, så jeg kan også møte folk hvis det er av interesse :)

s6koo70qh6ko6rnbx1ud.jpg

whiq2xcqtzdldvw00pa4.jpg

9kjtf1dzcwck413908l1.jpg

aa9x3hxtd2h6tx2frt76.jpg

Skrevet

Jeg så for et halvt år siden at det var en med samme str på felga som solgte for 10 lapper med utslitte dekk. Så da tenkte jeg mitt :) Også har jeg heller aldri sett noen andre enn den personen som selger Brock felger som er 10" breie bak til 4 på 100 felger? + at jeg syntes det er bedre at den ene personen som evt vil kjøpe disse kommer til meg, enn at jeg skal ha 10-20 stk som byr på 4-5 tusen kroner :applause:

Bud vil selvfølgelig bli vurdert!

Skrevet

Ikke for å ødelegge salgstråden din, men helt nye felger hos capri zone tuning koster 11098,-. Ja riktig nok uten dekk, men kan ikke helt se fordelen med å ha 205 på 8,5" felg heller.

Skrevet

Grunnen til den prisen jeg har satt er pga dimmensjonen. Etter det jeg har sett selv, så er nesten alle andre Brock felger på 8x17" og 9x16"

Jeg har fått inn et bud på 7 lapper nå, og da veit jeg at det er mer og hente.

Takker for free Bump :)

Skrevet

12 000 for disse er desverre blodpris, da forventer en eventuell kjøper at di skal være helt glattbarbert. enig med e30no at rundt en 6-7000 for disse er en ok pris, lykke til

Skrevet

Bare dekk foran som er sånn run flat tire med omlegg var nesten 4 lapper nytt, så 7`000 er jo uaktuelt! Spacer framme med senterringer følger også med. Dere kan også komme med forslag på å bytte i deler, helst E30 ;)

Skrevet

Mest sannsynlig så skal Partymusikk bilen selges uten motor & gir. Så da selger jeg skallet med Brock felga på, da det er liten interesse for felgene. Jeg skjønner at det er fordi prisen er presset! Takk til dere som også kritiserer, det er jo dèt som gjør at markedet holdes på et folkelig nivå! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...