Marius92 Skrevet Juli 17, 2011 Share Skrevet Juli 17, 2011 Jeg og en kompis skal på tur tvers gjennom Sverige. Planen er å kjøre gjennom Gøteborg og opp til Lysøy. Jeg lurte på om dere viste om noen fine bilbutikker med deler til Bmw i Sverige. Adresser og linker settes stor pris på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Juli 17, 2011 Share Skrevet Juli 17, 2011 Jeg og en kompis skal på tur tvers gjennom Sverige. Planen er å kjøre gjennom Gøteborg og opp til Lysøy. Jeg lurte på om dere viste om noen fine bilbutikker med deler til Bmw i Sverige.Adresser og linker settes stor pris på Sverige? Har de ikke bare volvo og saab ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AVT Skrevet Juli 17, 2011 Share Skrevet Juli 17, 2011 sjekk ut blocket.se for brukte deler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Juli 17, 2011 Share Skrevet Juli 17, 2011 sjekk ut blocket.se for brukte deler... +1! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius92 Skrevet Juli 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2011 Takker for svar Det var en hel haug med salgs steder for ulike butikker der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nixihi Skrevet Juli 18, 2011 Share Skrevet Juli 18, 2011 svipp innom shmiedmann, det ligger ca 20min utenfor gøteborg, mot malmø! sjekk nettsiden deres http://www.schmiedmann.se/ ! var på roadtrip i sverige i forje uke, og kom hjem med myyye kjekt til min nyinnkjøpte e46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå