HypeTraxX Skrevet Juli 17, 2011 Skrevet Juli 17, 2011 Lyktene blir solgt fordi jeg har en faclift bil som skal brukes etterhvert, og preface bilen min skal hugges! Det er sikkert mange som reagerer på den billige prisen, men det har sine grunner. Kontakten på venstre lykt har nok litt dårlig kontakt på vanlig kjørelys, da dette kommer og går. Også har de sitti på en M3 replika bil jeg har. Så carbon bakluka har ikke 100% passform. Og da har luka gnisset litt ned på glasset på venstre side. Det er også en slags ripe på høyre glass. Det syntes på bilder! Frakt kommer evt i tillegg
HypeTraxX Skrevet Juli 20, 2011 Forfatter Skrevet Juli 20, 2011 Det kommer en fra bygda å titter på lyktene etterpå.
HypeTraxX Skrevet Juli 24, 2011 Forfatter Skrevet Juli 24, 2011 Kjøper dukket aldri opp. En kompis av meg er tilgjengelig hele uka nå om noen i området har lyst til og ta en titt ?
HypeTraxX Skrevet Juli 27, 2011 Forfatter Skrevet Juli 27, 2011 De ligger for salg så lenge jeg ikke skriver noe annet!
HypeTraxX Skrevet Juli 30, 2011 Forfatter Skrevet Juli 30, 2011 Lyktene blir solgt den 12 august hvis ingen byr høyere!
HypeTraxX Skrevet August 10, 2011 Forfatter Skrevet August 10, 2011 Litt komisk og uheldig, men kjøper sendte meg mld og sa at han hadde kræsjet bilen sin.. Så lyktene er fortsatt til salgs!
hermanoo90 Skrevet August 11, 2011 Skrevet August 11, 2011 neeeeeeeeeeeeeeeeei, hvorfor har ikke jeg sett denne tråden?!?!?!?!?? :O:O Urettferdig!
HypeTraxX Skrevet August 11, 2011 Forfatter Skrevet August 11, 2011 Hehe heh.. Da fikk du igjen! Jeg har et sett til liggenes da, men det er av høyere prisklasse! Utstillings eksemplar som har sittet på en M3
hermanoo90 Skrevet August 11, 2011 Skrevet August 11, 2011 fikk igjen der ja, jada hvor mye , bilde? send pm , er interessert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå