Shaugen Skrevet Juli 17, 2011 Skrevet Juli 17, 2011 Kan noen fortelle meg hvorfor blinklyset lyser istedet for angeleye på min venstre side???
Shaugen Skrevet Juli 17, 2011 Forfatter Skrevet Juli 17, 2011 Den er splitter ny, tviler på det... syntes bare det er litt merkelig at blinklyset lyser?
Flextron Skrevet Juli 17, 2011 Skrevet Juli 17, 2011 hvis pæra til angeleysne kobbler ut.. så lyser blinkelyset istedet..
Sjøbuse Skrevet Juli 17, 2011 Skrevet Juli 17, 2011 er en sikkerhets greie på bmw. Mangler man et parklys så lyser blinklyset istede. Det er så folk ikke skal tro et kommer en moped foreksempel. Ser også ut som du har CCFL angel eyes. Kan vare ballasten til ringene som ikke virker.
Skropelen Skrevet Juli 17, 2011 Skrevet Juli 17, 2011 Nærlys pæra mi rauk i dag, då fekk eg og konstant lys i blinklyset, kan det vere det hos deg og?
Shaugen Skrevet Juli 17, 2011 Forfatter Skrevet Juli 17, 2011 jupp, men hvoran fikser jeg ballasten.. kan den kjøpas separat? syntes det er merkelig at lyset har slokna så fort, monterte den for en måned ca...
Shaugen Skrevet Juli 18, 2011 Forfatter Skrevet Juli 18, 2011 Takk for svar:) da satser jeg på å kjøpe ny ballast:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå