dreyer Skrevet Juli 17, 2011 Skrevet Juli 17, 2011 skal kvitte meg ned noen Ubrukte e30 deler. - Fk Automotive König Sport (med TUV) - H&R Stabilisatorkit 22+18mm (ink. powerflex foringer)(med TUV) - forsterket stabstagfeste bak. - Framskjermer (2dørs) - Zimmermann bemseskiver(bak; skive, borret. Forran; ventilert og borret 325) - bremserørkitt - håndbrekkwirer - 325ix travers bak, sandblåst- zinkbehandlet og lakket i slagfast lakk - berearmer, sandblåst- zinkbehandleg og lakkert i slagfast lakk, med nye hjulager bak og innsveiser forsterkning mellom armene (20x20 firkantrør) - nye bremsesjold - påpresset hjulager på FK demperen forran ta kontakt for intresse, husker ikke alt jeg har men vil selge heile "dritten" for 12000. (alt er nytt, bare lakt på stua:P ) jobber dagtid til 16:00 så sende mld, eller ring på kvelden.
dreyer Skrevet Juli 17, 2011 Forfatter Skrevet Juli 17, 2011 kan prøve og få lakt ut noen bilder i løp av noen dager:)
dreyer Skrevet Juli 18, 2011 Forfatter Skrevet Juli 18, 2011 kan være greit å legge ut mobil nr jeg kan nåes på: 900 66 301 og mail : dreyer_a@hotmail.com til alle som ønsker senkesettet og stabbstaga så vil jeg innformere om at jeg vil helst selge alt i et å sippe å sende så mye forskjellig hit å dit, helst alt i et. bor i Ålesund men kan sende:)
dreyer Skrevet Juli 19, 2011 Forfatter Skrevet Juli 19, 2011 får ikke til og legge opp bildene men om intresse kan jeg sende bilder på mail til de som er intrisert:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå