vingebil411 Skrevet Juli 17, 2011 Skrevet Juli 17, 2011 Er ein rykende fersk bmw sjåfør med ein bmw e39 (2001) Når eg slår på tenninga kommer dette opp, Lurer på kva det er? Har kun Tysk instruksjonsbok Tusen takk for all hjelp
lasseln Skrevet Juli 17, 2011 Skrevet Juli 17, 2011 Har selv akkurat samme bil og modell som deg, men har aldri sett noe til dette. Tenkte med en gang at det kunne være oljeservice lampa, men den sitter på motsatt side av instrumentpanelet.
vingebil411 Skrevet Juli 17, 2011 Forfatter Skrevet Juli 17, 2011 Har selv akkurat samme bil og modell som deg, men har aldri sett noe til dette. Tenkte med en gang at det kunne være oljeservice lampa, men den sitter på motsatt side av instrumentpanelet. Denne bilen har Webasto, er ikkje noko med den tru? :S
lasseln Skrevet Juli 17, 2011 Skrevet Juli 17, 2011 Har aldri vært borti Webasto, så det tørr jeg ikke si noe om, men når jeg ser på kilometertellern din, så ser det ut som at resten av displayet er svart. Stemmer det? Er det ikkeno utetemp, gjennsomsnittshastighet, forbruk osv på det displayet?
vingebil411 Skrevet Juli 17, 2011 Forfatter Skrevet Juli 17, 2011 Har aldri vært borti Webasto, så det tørr jeg ikke si noe om, men når jeg ser på kilometertellern din, så ser det ut som at resten av displayet er svart. Stemmer det? Er det ikkeno utetemp, gjennsomsnittshastighet, forbruk osv på det displayet? Jo det stemmer har alt det der, men hadde slått det av når eg tok bildet.
TFE Skrevet Juli 17, 2011 Skrevet Juli 17, 2011 Det er serviceindikatoren. Antall grønne prikker minker etterhvert som neste service nærmer seg. Når alle grønne prikker er slukket og en gul prikk lyser i stedet er det på tide og ha bilen på service...
vingebil411 Skrevet Juli 17, 2011 Forfatter Skrevet Juli 17, 2011 Det er serviceindikatoren. Antall grønne prikker minker etterhvert som neste service nærmer seg. Når alle grønne prikker er slukket og en gul prikk lyser i stedet er det på tide og ha bilen på service... Så det begynner på rød, og så nedover?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå