kris_ness Skrevet Juli 18, 2011 Skrevet Juli 18, 2011 var ute for å lytte til en ulyd bak i går .. dum som jeg var la jeg igjen tlf hjmme og dro for å høre .. da jeg snudde og dro hjemover sa biolen nok er nok .. og bakhjulet virket som om det løsnet .. aha sa jeg .. sikkert hjullageret .. Legger ved bilde .. er dette karosseri som har rustet bprt i festet til er det bærebrua `? mange år siden jeg har drevet med bil så jeg er helt tilbake til noobtown igjen =) er forøvrig V bak
ealoken Skrevet Juli 18, 2011 Skrevet Juli 18, 2011 hehe, den delen skal sitte skrudd i karosseriet...
hanskr Skrevet Juli 18, 2011 Skrevet Juli 18, 2011 hehe, den delen skal sitte skrudd i karosseriet... 1+
kris_ness Skrevet Juli 18, 2011 Forfatter Skrevet Juli 18, 2011 Men da må jeg bare spørre .. Bilen er godkjent eu ok 27 apr i år .. Dette kan da ikke ha rustet bort så fort ???? Akkurat kjøpt bilen serru
wicky124 Skrevet Juli 18, 2011 Skrevet Juli 18, 2011 er det ikke "standard" feil på e36 med bakre ramme som revner?
hanskr Skrevet Juli 18, 2011 Skrevet Juli 18, 2011 nei de kan de ikkje, vist den vart godkjent for så kort tid siden - dei burde ha sett dette å eventuelt bemerka de . er de rusthull andreplasser på bilen ?
Brian Skrevet Juli 18, 2011 Skrevet Juli 18, 2011 Ser mer ut som om at det er bolten/boltene som har røket. Fort gjort å sjekke om det er tilfellet.
AutoMartin Skrevet Juli 18, 2011 Skrevet Juli 18, 2011 På ene bolten på bildet ser man jo at festet til boltet, som skal sitte i karosseriet, har løsnet og sitter på bolten. Det ser ut som de andre boltene har skrudd seg ut siden de de ikke er der(på bildet). Enten det eller er de også revet ut...Er 3 bolter som sitter der. Du må bare sjekke om de to andre festene(med gjenger som boltene skrues inn i) sitter der, og eventuelt gå videre ut fra det....Litt skummelt med utrevne fester da det kan bli noe vanskelig å fikse. Men er ikke helt kjent med det selv, så skal egentlig ikke uttale meg om hvordan det eventuelt kan fikses....
kris_ness Skrevet Juli 18, 2011 Forfatter Skrevet Juli 18, 2011 Bakre bolt knekt, de to fremre har rustet løs .. Er å henter sandblåser osv og måtte ha større jekk .. Noen i Elverum her som sveiser ?? ;P
kris_ness Skrevet Juni 11, 2012 Forfatter Skrevet Juni 11, 2012 som sluttsummering .. mener jeg dette er noe som burde vært oppdaget på eu godkjenningen som var rett før dette skjedde .. og lukter litt kompis godkjenning .. men dette ble da fikset på verksted tilslutt så nå er alt gull .. når det gjelder rust ellers så er det ikke noe rust å snakke om .. bare litt ved jekke punktene men da bare i den tynne plata .. ikke gulv og kanaler .. så bilen den er igrunn knall den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå