Gå til innhold

318i selges. Delebil. + M50B20 e34 motor.

Share

Anbefalte innlegg

Hei.

HAR NÅ ENDA EN BMW SOM SKAL BORT, BLIR DELEBIL DET OGSÅ MEST SANSYNLIG.

oxsvf3cska6bpz3fapdz.jpg

Bilen det er snakk om en 91 modell 320i som har rulla 277000. Den er ikke eu godkjent og det vil koste meg mer og fikse den enn å kjøpe meg ny. Derfor blir begge solgt sammen så en eller annen som vil ha ett langtids prosjekt kan bruke en av bila som delebil :) Jeg ordner info i morgen.

Da legger jeg ut min 1991 Bmw 318i. Bilen er rullet 326000 km. Det er ikke skilter på den for de tok jeg av grunnet at bilen ikke kommer til å bli eu godkjent som den er nå. Det er montert AC schnitzer vinge og angel eyes :) har nytt oljefilter liggende :)

Har ikke bilde aV motoren da jeg skal få henta den en dag :)

Det eneste jeg vet er at det er høl i bunnpanna og det mangler 6 coiler. Jeg har funnet rester av en ryki viftereim! Jeg kjenner ikke tilstanden på motoren, da det ikke var jeg som handlet den. Men den kan fås med på kjøpet mot tillegg :)

Det som er byttet på den er:

Eksosanlegg fra bakaksel og ut.

vannpumpe og termostat.

Regreim byttet ved 293000 km. og simring på kam og veiv. samt olje og filter da.

Støtdempere og stabstag foran.

Det sitter ny grill på den også :)

Byttet pakning under oljefilterhus.

Ny viftemotstand.

klosser bak er byttet.

Negativt med bilen:

Viskosekobling helt ferdig.

foringer i bakstilling helt ferdig.

bremserør - ville byttet rundt hele.

bærearmer børbyttes.

Endeledd HF bør byttes.

Det er ikke håndbrekk sko inne i skive på høyre bak.

skade på venstre forskjerm.

høl i baklampe, vb.

er noe rust - venstre bakskjerm, panser, dører, bagasjelokk.

takluke er tettet igjen med silikon da den lekker, men det er forrige eier som har gjort.

sideblinklys hf defekt.

ledningsrot ved hovedlamper. bør ryddes opp i.

motor tikker endel.

Mangler en list på vf dør. har lista liggende :)

sprekk i den ene grøftelykta.

kommer ikke på mere nå, men starter med en pris på 12 -15 laken :) Kan diskuteres ved hurtig avgjørlse :) kommer flere bilder snart. kan også skru av deler og sende i posten om noen ønsker noe spesielt :)7 har masse deler som ikke er brukt og ikke en gang åpna liggende som kan følge med mot tillegg :)

- Marius. 48040717. Sms eller ring anytime :)

ey8qv45hyzvrs841d7sy.jpg

w82rlgg5bzdybp5qzccn.jpg

ptvazxydjl0xerlvht8d.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
Får du fiksa bunnpanna og coilene så den er kjørbar så kan jeg by 3 lapper. Grei å kjøre i filler på jordet :)

Er det motoren som følger med som har defekt bunnpanne og coiler? Dvs er bilen helt kjørbar?

Eller sitter ikke motoren i? Om den starter og går uten problem kan jeg hente den for 3 lapper ja,

Bor ikke langt unna, prøvde å sende mld for en stund siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får du fiksa bunnpanna og coilene så den er kjørbar så kan jeg by 3 lapper. Grei å kjøre i filler på jordet :)

Er det motoren som følger med som har defekt bunnpanne og coiler? Dvs er bilen helt kjørbar?

Eller sitter ikke motoren i? Om den starter og går uten problem kan jeg hente den for 3 lapper ja,

Bor ikke langt unna, prøvde å sende mld for en stund siden.

Bilen er kjørbar og trenger ikke hentes på henger :) hadde ikke penger på kortet derfor jeg ikke fikk svart :P Men det er 520 motoren som det er høl i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...