PowerPro Skrevet Juli 18, 2011 Skrevet Juli 18, 2011 Har 2 manuelle sportseter, og sete bak, i fargen Anthrazit, grå med svarte striper. Rimelig vanlig farge på biler med standard seter. Er i meget bra stand. Begynner å bli et lite hull på sitteputen på passasjer sete, samt et lite hull på venstre sidestøtte(sitteputen) på førersete. Er også et lite hull på bakseteryggen høyre side. Er nytt trekk på ryggen passasjersete og nytt trekk på sittepute førersete. Orginalt trekk. Følger med trekk til sidestøtte på både rygg og sittepute. Følger ikke med bekledning til dører, eller armlene til baksete.( Har armlene, men det ene festet måtte brukes til mitt nye interiør) Selges hbo 3500kr eller kom med bud. Ikke skambud:) Sender ikke så må hentes. Holder til 30min unna Gjøvik.
stronst Skrevet Juli 19, 2011 Skrevet Juli 19, 2011 Gi beskjed dersom du blir stuck med puta til baksetet, for den trenger jeg. Jeg badet min egen i batterisyre Jeg trenger ikke det andre, så kommer ikke til å kjøpe samlet.
PowerPro Skrevet Juli 19, 2011 Forfatter Skrevet Juli 19, 2011 Gi beskjed dersom du blir stuck med puta til baksetet, for den trenger jeg. Jeg badet min egen i batterisyre Jeg trenger ikke det andre, så kommer ikke til å kjøpe samlet. Det skal jeg gjøre. Prøver å selge samlet før jeg selger det hver for seg:)
PowerPro Skrevet Juli 19, 2011 Forfatter Skrevet Juli 19, 2011 pris for kun framstola? 2800kr så er de dine.
PowerPro Skrevet Juli 21, 2011 Forfatter Skrevet Juli 21, 2011 Ikke solgt nei. Står over, 2800kr, eventuelt kom med bud:)
PowerPro Skrevet Juli 21, 2011 Forfatter Skrevet Juli 21, 2011 kan gå for 2500, men må hentes uannsett:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå