jolly Skrevet Juli 19, 2011 Skrevet Juli 19, 2011 Sørg for at den slangen som "bobler" samt den lufteskruen som er "mongo" blir skiftet ut....ikke rart du har luft i systemet. Luft på nytt....så tenker jeg problemet er borte.
Johannes1993 Skrevet Juli 19, 2011 Forfatter Skrevet Juli 19, 2011 Sørg for at den slangen som "bobler" samt den lufteskruen som er "mongo" blir skiftet ut....ikke rart du har luft i systemet. Luft på nytt....så tenker jeg problemet er borte. http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /10298.gif nummer 5. det er gjengene på selve delen, ikke skruen.. vet ikke hvor mye den koster? selges den separat? Skal ha nye slanger til hele dritte fra bavaria i marra tenkte jeg
Johannes1993 Skrevet Juli 20, 2011 Forfatter Skrevet Juli 20, 2011 Så litt på dette idag, Tanken buler, slik som du nevnte, kan det være jeg må bytte denna da? Lakk ikke noe luft ut ifra skruen eller slangen idag, slik som det hadde gjort før. Men skjedde alikavell, men skal fylle slik som du nevnte nå etterpå å se da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå