Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Turner kit m50 manifold på m52 til salgs - svart farge. Trenger det ikke lengre da jeg fikk ordnet en ferdig manifold. Kostet ca 2200kr med mva fra usa. Da pakningene ikke følger med fordi jeg har brukt dem selv kan det selfølgelig gå litt billigere. Var stooor forskjell ;) på 523 e39

Skrevet

Dette er kun kittet til manifolden og ikke manifolden i seg selv. Er et ombygningskit så man slipper og skjære, kutte og mekke til selv vis man skal ha på m50b25 manifold.

Her er linkhttp://www.turnermotorsport.com/p-1965-m50-manifold-conversion-adapter-kit-to-install-obdi-manifold-on-an-m52s52.aspx

Prisen er selfølgelig ikke så høy her, men 25% mva kom i tillegg og frakt

Skal ta bildet av det montert og umontert så dere skjønner tegninga ;) Imårra

Skrevet

Det hjelper med at du slipper og bygge om og skjære om innsuget selv. Ja kan brukes på den motoren og det er vell den det er best på så vidt jeg har forstått.

Skrevet

2500kr er det kittet kostet meg med frakt og mva til norge :P Skal da ikke ha det har bedt om bud jeg og det ligger på 1000kr nå. Er kun for og gjøre ombyggingen lettere og dette er et bra kit. Enkle mods for noen men de som ikke har gjort det før kan det bli en annen greie.

Har du ikke kittet må du jo skjære ut av manifolden og helst plastsveise tette osv osv. Er ikke gjort på 5min. Eneste grunnen til at jeg selger det er fordi jeg fikk et ferdig modda et av en kompiss og da har jeg ikke noe og bruke det på. Se på linken og det forteller hva det gjør eller søk her inne så ser man fort hva som skal til for og få på m50b25 manifold på uten kittet så kan man velge selv. Kittet tar 5min og montere på manfold, mens vis du skal bygge om selv tar det ihvertfall en dag med henhold til tørketid osv og det er ikke sikkert det blir bra engang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...