Gå til innhold

hjelp til DSP som skal bygges om til ryggeca. på tv inngang

Anbefalte innlegg

Noen som har gjort dette før?

Bil : E39 -00 DSP med navi/tv funksjon.

Tenkte å bruke et billig camera fra e-bay som sitter i skilt lyset.

Trenger også å finne ut tv sys. NTSC/PAL?

Skal også ha en bryter som står der høydereguleringen til lysene skal stå, slik at jeg kan slå over til camera på hengeren( båt henger og på 8,5m)

MVH

Torsa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke dsp'en din som må bygges om, men videomodulen din. :wink: Les litt i tråden min om ryggekamerainngang. Jeg har gjort meg noen erfaringer i det siste. Står en del relevant info for din del på s.26 i traden min. Når det gjelder å finne ut om det er ntsc eller pal på ryggekamera inngangen, er det bare å koble til f.eks en dvd spiller du vet gir ut ntsc eller pal signal. Hvis signalet fra dvd spillleren da er det samme som på ryggekamerainngangen er innstilt på, så får du et bra bilde, hvis ikke får du et sort/hvitt flimrende bilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke dsp'en din som må bygges om, men videomodulen din. :wink: Les litt i tråden min om ryggekamerainngang. Jeg har gjort meg noen erfaringer i det siste. Står en del relevant info for din del på s.26 i traden min. Når det gjelder å finne ut om det er ntsc eller pal på ryggekamera inngangen, er det bare å koble til f.eks en dvd spiller du vet gir ut ntsc eller pal signal. Hvis signalet fra dvd spillleren da er det samme som på ryggekamerainngangen er innstilt på, så får du et bra bilde, hvis ikke får du et sort/hvitt flimrende bilde.

Takker :)

Skal fin lese tråden din.

Mvh Torsa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...