Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 121
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

ingen intresserte, er nok bare en filleting som gjør att bilen ikke starter, men da eg har lite peiling på diesel og ingen andre her veit kvifor lampene lyser osv vil eg helst bli kvitt bilen

Skrevet

Synd du ikke bor nærmere, for da skulle jeg hjelpa deg med bilen, synd å selge den pga dette :(

Skrevet
ja er syns som f dette, men skal skjekke nr på hjernen imorgen så sender eg deg en sms eller pm eg :)

Ring meg på nr du fikk, mulig jeg har noen teorier om problemet ditt. litt mye å skrive,ikke flink til å ordlegge meg skriftelig heller :(

Skrevet

jeg hadde samme problemet med min 524td for mange år siden.

Kom ikke strøm til pumpa i tanken.

Så motor`n fikk ikke diesel, jeg fant ut av problemet.

Er det samme problem her? At pumpa i tanken ikke får strøm?

Skrevet

Det vet han ikke helt ennå, skull sjekke det idag ved å trikse med releet ;) men den skal uansett starte om pumpa ikke fungerer, bare noe tregere å få start på.

Skrevet

Sjekket opp i dette og null tegn til diesel, så pumpa i tanken er nok død tipper:( men får sjå om eg får tak i bensin pumpe til e34 osv, men en til ting kvifor lyse glødelampa konstant er den som urørt meg mest....

Skrevet

Om den er død, må du sjekke om det kommer spenning dit, er mulig d er spenningen og ikke pumpa, og da kan det kanskje være hjerna. når kom den lampa? likt med alt det andre?

Skrevet

Men begynner å lure på hjerna jeg, men er ikke sikker. som sagt, hadde du bodd nærmere så skulle du fått prøvd en hjerne av meg for å sjekke. Er nå i og for seg ikke så langt til Førde heller da ;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...