e30powah Skrevet Juli 18, 2011 Share Skrevet Juli 18, 2011 beholdt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30powah Skrevet Juli 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2011 ingen intresserte, er nok bare en filleting som gjør att bilen ikke starter, men da eg har lite peiling på diesel og ingen andre her veit kvifor lampene lyser osv vil eg helst bli kvitt bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30powah Skrevet Juli 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2011 ny pris 17000kr må bort fort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Juli 31, 2011 Share Skrevet Juli 31, 2011 Synd du ikke bor nærmere, for da skulle jeg hjelpa deg med bilen, synd å selge den pga dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30powah Skrevet August 1, 2011 Forfatter Share Skrevet August 1, 2011 ja er syns som f dette, men skal skjekke nr på hjernen imorgen så sender eg deg en sms eller pm eg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwt Skrevet August 1, 2011 Share Skrevet August 1, 2011 det andre settet med 19" felger,hva skal du ha for det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30powah Skrevet August 1, 2011 Forfatter Share Skrevet August 1, 2011 det følger med bilen om bilen blir solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet August 1, 2011 Share Skrevet August 1, 2011 ja er syns som f dette, men skal skjekke nr på hjernen imorgen så sender eg deg en sms eller pm eg Ring meg på nr du fikk, mulig jeg har noen teorier om problemet ditt. litt mye å skrive,ikke flink til å ordlegge meg skriftelig heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rumenimu Skrevet August 1, 2011 Share Skrevet August 1, 2011 jeg hadde samme problemet med min 524td for mange år siden. Kom ikke strøm til pumpa i tanken. Så motor`n fikk ikke diesel, jeg fant ut av problemet. Er det samme problem her? At pumpa i tanken ikke får strøm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet August 1, 2011 Share Skrevet August 1, 2011 Det vet han ikke helt ennå, skull sjekke det idag ved å trikse med releet men den skal uansett starte om pumpa ikke fungerer, bare noe tregere å få start på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30powah Skrevet August 1, 2011 Forfatter Share Skrevet August 1, 2011 Sjekket opp i dette og null tegn til diesel, så pumpa i tanken er nok død tipper:( men får sjå om eg får tak i bensin pumpe til e34 osv, men en til ting kvifor lyse glødelampa konstant er den som urørt meg mest.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet August 1, 2011 Share Skrevet August 1, 2011 Om den er død, må du sjekke om det kommer spenning dit, er mulig d er spenningen og ikke pumpa, og da kan det kanskje være hjerna. når kom den lampa? likt med alt det andre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30powah Skrevet August 1, 2011 Forfatter Share Skrevet August 1, 2011 Har sjekket spenninga, får ikke strøm bak heller, den kom på samme tid, har du en ny teori sei ifra og eg ringer:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet August 2, 2011 Share Skrevet August 2, 2011 Du har selvfølgelig sjekka sikringene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet August 2, 2011 Share Skrevet August 2, 2011 Men begynner å lure på hjerna jeg, men er ikke sikker. som sagt, hadde du bodd nærmere så skulle du fått prøvd en hjerne av meg for å sjekke. Er nå i og for seg ikke så langt til Førde heller da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg