Gå til innhold

slettes.


e30powah
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 121
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Da er jo enten hjerna ødelagt, eller du for ikke strøm til den, dessverre vet ikke jeg vilke ledninger det er på stående fot, som er hoved strømledninger inn på hjerna, men tror du burde fått sjekka det først før du eventuelt bytter hjerna. for hjerne har jeg om det kniper på ;) er jo ikke helt umulig at du har ledningsbrudd eller no, feks så kan tenningslåsen krangle, men vansklig å si noe,når man ikke har sett åssen ting oppfører seg hos deg.

Men du kan også ta kontakt med TRF-Racing, har er knallgod på tds, (BMW generelt) :wink: bare si at jeg har sagt du skulle ta kontakt med han, hos han for du sikkert svar om vilken ledninger som du skal sjekke for spenning inn på hjerna ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har da teste hjernen til min e34 tds i dag i gjenn - uten resultat - så hjernen er ikkej død ( for min virker) har og prøv fra e39 men da var de ikkje liv i alle lampene ein gang.

Dyse lampa lyser konstant som indikerar att de er feil i drivstoff systemet ?

glødelampa lyser konstant

Vil tru de er ledningsbrudd eller nåkke i den duren ein plass kva trur du bmw 520 ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var som jeg mistenkte, mulig ledningsbrudd et eller annet sted, eller no tull med tenningslåsen,Går utfra at hjernen dere prøvde har sånn noenlunde like nr som den andre? ikke at det betyr noe altid, men man vet aldri,men har dere prøvd hjernen i den bilen som funker? men er hjernen iorden, så er det egentlig ikke så alvorlig, bare en skitjobb med å finne ut hvor problemet ligger :wink: At man prøvde en e39 hjerne blir helt feil, da det er luftmassemåler på de bilene, og vil ikke funke på en e34 før 96mod uansett.

Men da skulle man hatt et skjema , så hadde ting blitt mye lettere ;) Men har dere prata med TRF-Racing som jeg foreslo?

PS, da dyselampa mi lyste, så betydde det enten at det var ECU feil, noe det er, eller at det er problem med dyse n4, om jeg ikke husker helt feil nå. så at disse lampene lyser, er mest trolig fordi det er problem hjerna, eller at den da ikke for strøm på en eller annen kontakt.

Faen, det aller værste er jo at jeg har liggende alt dere trenger for å finne ut av dette, for utenom eventuelt et ledningsbrudd og skjema da, men eller så har jeg alt av komponenter :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...