Gå til innhold

slettes.


e30powah
 Share

Anbefalte innlegg

Ok, han er vel opptatt da #-o

Ja ser ikke for meg at det er noe annet å gjøre, hadde vært greit å prøvd en annen tenningslås, så at man er sikker på at det ikke er den, tror ikke at det er den, men man vet nå aldri. mulig je har liggende en lett tilgjengelig, for jeg prater om den el delen bak, husker jeg ikke feil, så er det bare plugg and play. om dere ikke har selv da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 121
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hmm få tak i en annen bakdel trur ikke eg skal vere så vanskelig, mulig det passer fra bensin? skal en svipp tur til bergen imorgen tidlig, så er det heim og feil søke litt, var på biltreff/bmw i førde idag og hørte om dei kunne skrive ut koblingsskjema over hva vilken lednings som gikk kor, men neida det kunne ddei ikke. noe som eg trur er piss, så mildt sagt skuffet over dårlig service fra dei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal nå for f.. ikke være så vansklig med et skjema nei, så det der er jeg enig er litt dårlig. om det er det samme fra bensin vet jeg ikke, men bli ikke forundra om det ikke passer iværtfall. Men jeg sier det enda en gang, synd du ikke bor nærmere..............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...