Gå til innhold

slettes.


e30powah
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 121
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bil skal starte fordi om dysa ikke er iorden, og noe galt må det jo være da ikke diagnostikken fant ecu`n.

Holder du diesel tur/retur lesja-førde, så skal jeg ta turen og hjelpe deg med bilen ;)

Har du fått tak i skjema foresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jo ikke elimenert problemet da du har lagt opp ny leding, du går bare forbi det da, er en grunn til at pumpa ikke for strøm vettu. Ang dysa, så kan det være ledningsbrudd melleom dyse og hjerne, men det kan også være feil på hjerna som jeg har sagt før. men dette er vansklig å si noe om. er jo rart at at diagnostikken ikke kom inn på hjerna di da :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm får vel kanskje prøve og kjøre en ny diagnose test slik bilen er nå, kan jo og eventuelt prøve og ha av batteri polen en 30 min daa skal du vel resete hjernen om det funker slik på denn og....

men gløde lampe osv forsvant da eg la opp ny strøm men er jo som du seier ikke eleminert problemet bare koblet meg forbi det sikkert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, si det du, var et litt krånglete problem du hadde, hehe. men du kan jo prøve med ny diagnose, men om den finner hjerna nå vet ikke jeg. resette hjerna går vel kun med diagnostikken tror jeg, sletter nok ikke feilkodene med å ta av minusen, så vidt jeg vet, men dette skal jeg ikke være alt for sikker på da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde vel nesten vært under teknisk dette her ;)

Min 525tds gikk i nødmodus ei gang og ble dødere enn fars gamle lada... Sleit med å komme opp i 50kmt..

Er det ikke slikt at hvis du får flere enn 2 feilmeldinger på speedo, så går den i nødmodus?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...