tommy25 Skrevet Juli 19, 2011 Share Skrevet Juli 19, 2011 Hei kjøpte meg for litt siden en 316 compact, men fant ut att jeg ikke kan ha compact når dama også har det ble litt harry . Så jeg kjøpte meg en sedan så da må jeg kvitte meg med compacten. den har rulla 14x xxx km og er i ganske god stand. forige eier før meg var en dame som ikke har kjørt bilen hardt. bilen maler fint ingen tikke lyder, er en liten ulyd fra servo pumpe men den byttes på torsdag. da jeg kjøpte bilen kjøpte jeg også følgende: 4stk dempere, 4 stk fjærer bare dette har ny pris på rundt 6000-7000 kr, ikke noe senke sett helt orginalt. Kan kanskje monteres før salg. Forskjermer har litt rust nederst på skjermene men har kjøpt inn 2 stk i samme farge som bilen som er så og si strøkne disse kan jeg sikkert også bytte før salg. har også nye skiver og klosser til forran og bak, men de var i god stand så har ikke byttet disse. men nye skiver og klosser følger med bilen. Følger med 2 sett felger, sommer alu, vinter stål. dekkene er greie. Selges for 25 000kr. Bilen står i frogn 20 min fra oslo. Farge grønn, bilen har takluke. Bilde kommer. Har du noen spm bare ring 45860889 Mvh Tommy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå