Frans2k Skrevet Juli 19, 2011 Share Skrevet Juli 19, 2011 Heisann, da vil jeg selge bilen min i fordel for Vw Transporter! Det er en 2000mod 530d med manuell, webasto, gps osv... Kun 92000km! Går til førstemann med 180 000,- Flere bilder, og mere info kommer! Tlf 90595435 Hans Olav Hendseth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frans2k Skrevet Juli 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2011 Ingen som vil ha 530d med lite KM? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas23 Skrevet August 17, 2011 Share Skrevet August 17, 2011 kan du legge ut bilder av interiøret? hvilke sommerfelger følger med? vet du historikken på bilen? eiere, servicer etc? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frans2k Skrevet August 17, 2011 Forfatter Share Skrevet August 17, 2011 kan du legge ut bilder av interiøret?hvilke sommerfelger følger med? vet du historikken på bilen? eiere, servicer etc? Flere bilder kan jeg komme med ja! Sommerfelgene er standard e39, slik med mange eiker tett i tett, 16". Historikk ja, 2eiere i norge, den ene hadde den kun en kort stund, eieren før meg hadde den siden 2001-2002. Gikk med grønne skilter fram til 2008-2009, da betalte han resterende sum for å få bakseter i den. Han brukte den fryktelig lite, var gått 79 000km når jeg kjøpte den. Han hadde nesten bare brukt den til å kjøre til tyskland en gang for sommeren, og andre lengre turer. Ikke vinterkjørt før vinteren i år, fra februar og ut til denne sommeren. Forige eier var langtrandsportsjåfør, å solgte den for den ble for lite brukt. Han hadde den på service i tyskland, å oljeskift i norge. Bilen har nå 95 000km på telleren, å har ikke noe lyst til å selge den lengre. Men kommer noen med 180 000,- så tenker jeg nåkk att jeg selger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas23 Skrevet August 22, 2011 Share Skrevet August 22, 2011 interessant...venter i spenning på flere bilder er det hengerfeste på den da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frans2k Skrevet August 24, 2011 Forfatter Share Skrevet August 24, 2011 Skal få opp bilder ikveld! Ja, det har blitt montert hengerfeste på den, ikke avtagbar kule dog. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet August 28, 2011 Share Skrevet August 28, 2011 Hvordan blir det med bildene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas23 Skrevet August 28, 2011 Share Skrevet August 28, 2011 Hvordan blir det med bildene? +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frans2k Skrevet August 29, 2011 Forfatter Share Skrevet August 29, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas23 Skrevet August 29, 2011 Share Skrevet August 29, 2011 jeg må ha skinninteriør, da faller denne i fra dessverre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frans2k Skrevet August 31, 2011 Forfatter Share Skrevet August 31, 2011 jeg må ha skinninteriør, da faller denne i fra dessverre... Den er grei Hva er feil med denne da? Prisen er jo ikke høy? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet September 2, 2011 Share Skrevet September 2, 2011 jeg må ha skinninteriør, da faller denne i fra dessverre... Den er grei Hva er feil med denne da? Prisen er jo ikke høy? PRIS, det er svært få ting som innvirker mer på et salg/kjøp enn pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frans2k Skrevet September 2, 2011 Forfatter Share Skrevet September 2, 2011 Så du mener 180k for en 530d som kun er kjørt ett par mnd på vinter'n, og har kun gått 97k er dyrt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet September 2, 2011 Share Skrevet September 2, 2011 Kommer veldig an på hva kjøper er ute etter da. Jeg er ikke redd for å kjøpe en bil som har gått 250 000km Å har den det utstyret jeg er ute etter + er faceliftutgave, så kjøper jeg den fremfor en som har gått 97 000km. Ligger mange som appelerer mer til meg til lavere pris. Men de har selvfølgelig gått lenger. Syns ikke 180 000,- er billig for en 11år gammel bil, uansett km. Det er da min mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet September 2, 2011 Share Skrevet September 2, 2011 Så du mener 180k for en 530d som kun er kjørt ett par mnd på vinter'n, og har kun gått 97k er dyrt? Du spør: hva er feil? Vil du bli kvitt bilen fort, så er det nå sånn at pris faktisk betyr noe. Jeg har erfart, at hva jeg mener om pris på det jeg skal selge, båt,bil eller mc, spiller liten rolle, hvis jeg er den eneste som mener at det er billig!!!! Markedet bestemmer Dette er nå bare mine meninger da, sikkert en flott bil du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå