Gå til innhold

86`728i "Executive" SOLGT!


Dralle
 Share

Anbefalte innlegg

AutoDB-kode: 1365770

Link til AutoDB annonse

IMAG0515.jpg

Vurderer å selge 728`en min da jeg helst bør bruke tid og arbeidslyst jeg har til overs på å få ferdig 745-prosjektet mitt...

info om bilen:

*En av de siste e23s som rulla av samlebåndet ("sen"86`modell)

*Kjøpt ny i Norge (i Førde)

*Første gang registrert: .... 1986

*Km stand 292000

*Eu-godkjent til November 2012

-Noe historikk finnes i form av servichefte og tectyleringsertifikat + diverse

*el.speil

*takluke

*el. seter

*skinninteriør (vannbøffelhud)

*varme i seter foran

*slepekrok

*cd-spiller + frontsett

*integrert rollo i hattehylle

*ABS

*servo

*16" BBS krysseikefelger

IMAG0488.jpg

Interiøret er oppgradert til "Executive-pakke" av meg nå i sommer. Dette var kun å få på 735 og 745 fra fabrikk, og var ekstremt dyrt ekstrautstyr. Orginalt hadde bilen blått interiør og blåe stoffseter. Seter, dørsider og dørhandtak er trekt i vannbøffelskinn. Framstolene er el.justerbare alle tenkelige veier inkl. nakkestøtter.

IMAG0494.jpg

IMAG0492.jpg

Bilen er nok ikke strøken, men den har holdt seg godt mtp km.stand og alder. Et veldig godt utgangspunkt om noen ønsker ta det videre!

728i er ikke "største gutten i klassen", men her er det bare å putte i større motor og/eller bygge turbo uten at biltilsynet kan skape seg vanskelig, da alle e23 er så godt som like uansett motor (og 745 ble levert med turbo fra fabrikk)

IMAG0448.jpg

E23 begynner å bli sjeldent virker det som, vertfall om man ser på antall annonserte biler siste årene, og som e23 entusiast håper jeg det finnes noen der ute som vil ta vare på denne her :)

DSC_0344.jpg

DSC_0336-1.jpg

DSC_0329-4.jpg

DSC_0252.jpg

IMAG0524.jpg

DSC_0325-1.jpg

DSC_0247-1.jpg

For nærmere info; pm eller kontakt meg på mobil 47276520

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Har du noe ca-pris på denne? :)

var i grunn ikke helt ferdig med annonsen her nei :P ... prisen kan nok diskuteres den, og det kommer litt an på hva som skal følge med osv... Siden jeg ikke har hatt bilen så lenge og har gjort litt med den så selger jeg den ikke med tap. Prisleie blir nok en plass mellom 25-30k slik jeg tenker nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

Artig å sjå att gamlebilen min :D Fekk lyst å kjøpe den att.....hadde denne for en del år sida.

Kan bekrefte at denne bilen har vore fint behandla oppgjennom åra. Denne var solgt ny i Førde for over 600.000,- i 1986. Eg kjøpte bilen av eigar nr 2 meinar eg. Det var en godt voksen mann i Biltilsynet, som likte å ha ting på stell. Var usedvanlig lite rust på den så lenge den var i mitt eige.

(ikkje meininga å forstyrre salgstråden din :D )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...