yeahE39 Skrevet Juli 20, 2011 Skrevet Juli 20, 2011 Hei.. jeg ettermonterte fjernstyrt sentrallÄs pÄ min E39 da den kun hadde sentrallÄs fra fÞr. jeg monterte kittet som Autoroyal.no selger for 399,- der fÞlger det med 2 nÞkkelemner som mÄ slipes til. jeg var og fikk slipt dette hos en lÄsforhandler i dag. Problemet er det at, jeg fÄr starta bilen med orginal nÞklene. men da jeg skal prÞve med den ny slipte sÄ skjer det ikke noe da jeg vrir den til det siste hakket. ogsÄ prÞver jeg med org nÞkkel igjen og da kjimer den bare pÄ starteren, for startsperra slÄr inn. ogsÄ tar jeg den nyslipte og prÞver igjen sÄ starter bilen. men sÄ fort jeg tar og lÄser og lÄser opp bilen og skal starte igjen mÄ jeg gjenta samme prosedyre for og fÄ brukt den nyslipte nÞkkelen. Hva mÄ jeg gjÞre for og kunne fÄ brukt den nyslipte 24/7?
stian1990_2 Skrevet Juli 20, 2011 Skrevet Juli 20, 2011 Er vel startsperra som ikke fÄr kontakt med de nyslipte nÞkklene kan jeg tenke meg.
yeahE39 Skrevet Juli 20, 2011 Forfatter Skrevet Juli 20, 2011 Er vel startsperra som ikke fÄr kontakt med de nyslipte nÞkklene kan jeg tenke meg. ja, stÄr noe om det i boka, at nÞkkel og sperre skal ha en elektrisk kontakt.. men ossen skal jeg fÄ til det?
stian1990_2 Skrevet Juli 20, 2011 Skrevet Juli 20, 2011 Vel, e39 blir jo levert med fjernstyrt sentrallÄs, kanskje du kan fÄ tak i en slik orginal nÞkkel og programmere den om til startsperra og sentrallÄsen pluss slipt den til? HÞres jo ut som en tungvindt mÄte, mulig noen andre har noe bedre forslag. Men er slik jeg ser saken ialefall.
///Naitsirk Skrevet Juli 20, 2011 Skrevet Juli 20, 2011 Teip orginalnÞkkelen fast ved tenninga sÄ starter den..hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ