Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.. jeg ettermonterte fjernstyrt sentrallås på min E39 da den kun hadde sentrallås fra før.

jeg monterte kittet som Autoroyal.no selger for 399,- der følger det med 2 nøkkelemner som må slipes til. jeg var og fikk slipt dette hos en låsforhandler i dag.

Problemet er det at, jeg får starta bilen med orginal nøklene. men da jeg skal prøve med den ny slipte så skjer det ikke noe da jeg vrir den til det siste hakket. også prøver jeg med org nøkkel igjen og da kjimer den bare på starteren, for startsperra slår inn. også tar jeg den nyslipte og prøver igjen så starter bilen. men så fort jeg tar og låser og låser opp bilen og skal starte igjen må jeg gjenta samme prosedyre for og få brukt den nyslipte nøkkelen.

Hva må jeg gjøre for og kunne få brukt den nyslipte 24/7?

Skrevet
Er vel startsperra som ikke får kontakt med de nyslipte nøkklene kan jeg tenke meg.

ja, står noe om det i boka, at nøkkel og sperre skal ha en elektrisk kontakt.. men ossen skal jeg få til det?

Skrevet

Vel, e39 blir jo levert med fjernstyrt sentrallås, kanskje du kan få tak i en slik orginal nøkkel og programmere den om til startsperra og sentrallåsen pluss slipt den til? Høres jo ut som en tungvindt måte, mulig noen andre har noe bedre forslag. Men er slik jeg ser saken ialefall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...