skiern Skrevet Juli 20, 2011 Share Skrevet Juli 20, 2011 Jeg har en '01 E39 touring hvor det er relativt mye slark frem og tilbake på høyre bakhjul, denne slarken forårsaker også skrangling/smell når jeg kjører i dumper/hull. Denne har blitt værre og værre i det siste. Om jeg ser under bilen samtidig som jeg fremprovoserer slarken, ser jeg at det er slark i innfestningen mellom bærebru og travers. Altså foring mellom 15 og 16 på dette bildet: http://nettbutikk.gsbildeler.no/bilder/16525.gif Kan det være mulig at jeg må ha hele bærebroa og at disse ikke selges løst? Er dette en vanlig feil på disse bilene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tordah Skrevet Juli 20, 2011 Share Skrevet Juli 20, 2011 sier ikke noe sikkert, men tror det bare er å presse ut den gamle foringa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skiern Skrevet Juli 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2011 Problemet er løst. Bolt nr 20 var løs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tordah Skrevet Juli 21, 2011 Share Skrevet Juli 21, 2011 Problemet er løst. Bolt nr 20 var løs. da må du vel ha en 4hjulskontroll? ser at bolten ender opp i en eksenterskive.. eller tar jeg veldig feil nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Juli 22, 2011 Share Skrevet Juli 22, 2011 Må ha kontroll ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå