knutj Skrevet Juli 21, 2011 Share Skrevet Juli 21, 2011 Da jeg hadde et stort bilstereoprosjekt i min E39 fikk jeg spesialtilpasset en subkasse med 2x12 Ground Zero. Kassen er kun prøvespilt, og fungerte svært godt. Rett etter at jeg fikk subkassen kom en tulling og ville kjøpe bilen, men han var ikke villig til å betale for suben så da lufter jeg den for salg. Subenes navn og spesifikasjoner legges ut senere i dag, sammen med bilder. Vet at jeg betalte 3500 for elementene. Kunne tenkt meg 2200 for kassen inkludert elementene. Holder til i Molde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frening93 Skrevet November 28, 2011 Share Skrevet November 28, 2011 hvor mye for kassen UTEN elementene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vkss Skrevet Februar 7, 2012 Share Skrevet Februar 7, 2012 Solgt den enda? Hvis ikke, bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tordah Skrevet Februar 8, 2012 Share Skrevet Februar 8, 2012 solgt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinBratteberg Skrevet Februar 8, 2012 Share Skrevet Februar 8, 2012 Sendte han PM 12. Desember, han har ikke svart enda. Sjekket profilen hans etter en stund, og la merke til dette: Sist besøkt: Ons Aug 10, 2011 5:59 am Så tror dere må vente lenge på svar, om det faktisk kommer! :s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå