02turbo Skrevet Juli 21, 2011 Share Skrevet Juli 21, 2011 Det er flere ting med dette nettstedet jeg har problemer med: Etter en omlegging på nettbutikken virker kun InternettExplorer. Innloggingsfunksjonen er endret fra tlf. nr til e-post, og etter det har jeg ofte problemer med å logge inn. Jeg forsøkte å ringe dem i dag, men fikk kun en automatisk telefonsvarer som sa at det var stengt fra 13-15 juli p.g.a internt arrangement. Eh.. har de enda ikke våkna etter festen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Juli 21, 2011 Share Skrevet Juli 21, 2011 Jeg får heller ikke logga inn. Fikk logga inn for et par dager sia å bestilt noe deler, men etter det har det ikke gått.. Prata med en på koed og han sa dem hadde litt problemer med sia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CandyKing Skrevet Juli 21, 2011 Share Skrevet Juli 21, 2011 "Lagre handlekurv" og søk har jeg aldri fått til å fungere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå