bustadmo Skrevet Juli 21, 2011 Skrevet Juli 21, 2011 Bestemte meg for å lage en aldri så liten prosjekttråd om drifteprosjektet meg og broder'n er i gang med.Kommer nok til å trenge en del hjelp med diverse så da er det like greit med en prosjekttråd å referere til Bilen er orginalt en sølvfarget preface e30 325i coupèHele bilen er ribbet og klar for bøtteseter, bur, 6 pungts seler osv.Planen er å ha den klar for å begynne med trening i 2012 sesongen.Utseende-messig blir det en driftingbil, altså en ikke strøken bil med race preg =PHar kjøpt meg glassfiber M3 EVO skjermer frem og bak som skal på og skal til med glassfiber/carbonfiber tak for å få bort taklukekassett og rusta i taket.Helbur blir satt inn når taklukekassett er kuttet bort og bilen er ferdig grunna inni.Har desverre ingen bilder her da jeg sitter på jobb, men skal få lagt ut noen når jeg kommer hjem Edit:Legger til en liste over hva som er planene for bilen.Skal oppdatere den så godt jeg kan - = Skal gjøres / = Holder på X = GjortMotorX S38B38X Davies Craig elektrisk vannpumpeX ALU radiatorBensinsystemX 35L FuelcellX 5L Swirl tankX 2x bosch 044 pumperDrivverkX M5 Girkasse / Thorsen diff- M30 svinghjul (7 Kg)- Ny og sterkere clutchUnderstellX Powerflex hele travers bak og a-armer fremX GSPerformance Coilovers - Elektrisk servopumpe - 2:1 rattsatmme reducer - BMW 750i stikkaksler- BMW 750i Nav Bak- BMW e30 M3 Nav FremBremserX Slissede og borra bremseskiver frem+bakX Yellowstuff bremseklosserX Hydraulisk HåndbrekkX OBP Pedalboks- Line LockUtseendeX M3 EVO GlassfiberskjermerX Lexan i alle ruter utenom frontruteX Carbonfiber TaklukeX Matt Sort LakkX 'Haikjeft* mot hjulbuer frem (som på gamle militærfly osv) X 2x2,5'' ''Dieselstuss'' på eksos - Carbon Panser- Carbon Bagasjeluke- Carbon DTM Speil - M3 vinge m/flappCoupèX Snap-off rattnavX HelburX Orginal Dash Med Bryterpanele Målere Osv..X OMP stolerX TRS 6-punkt selerX Hydraulisk håndbrekkX Carbon Dørsider
bustadmo Skrevet Juli 21, 2011 Forfatter Skrevet Juli 21, 2011 Ja skal bli ordentlig bil utav det nå Fredrik
bustadmo Skrevet Juli 21, 2011 Forfatter Skrevet Juli 21, 2011 Takk takk Morro med tilbakemeldinger Her har dere noen bilder Motoren <3 Motorfestene, skal ta de av og pusse og lakke dem på nytt Noen som ser om dette er manifoilene som passer i e30? Sånn ser det ut i motor-rommet nå Driver å pusser og lakker litt inni Borret opp dørhåndtak, skal pusses og lakkes
bustadmo Skrevet Juli 23, 2011 Forfatter Skrevet Juli 23, 2011 Har fått gjort litt i dag og Skal lage feste til M3 Evo bakfangeren av den gamle preface bakfangeren så jeg bestemte meg for å slanke den litt: Fikk siste del-leveringa fra kollevold i dag Her er noe av det som har kommet tidligere: Hovedstrømbryter med wire: Hydraulisk Håndbrekk: Beltekutter: Tauekroker: Også fikk jeg line-lock av en på jobben på fredag:
bustadmo Skrevet Juli 24, 2011 Forfatter Skrevet Juli 24, 2011 her er noen bilder av bilen før jeg henta den, Følte den trengte å reddes hehe Sånn gikk det: Bytta ganske fort til facelift frontfanger og tok av sideskjørt men bakfangeren måtte bli fordi jeg ikke hadde noe annet
bergeee Skrevet Juli 24, 2011 Skrevet Juli 24, 2011 detta blir rått:) faen borrer du hull i gamle fangern min?
bustadmo Skrevet Juli 24, 2011 Forfatter Skrevet Juli 24, 2011 Ja skal bli bra detta Bare si ifra om du får lånt verkstedet på herre! Ja den blei litt hullete gitt
///ben Skrevet Juli 28, 2011 Skrevet Juli 28, 2011 Blir sikkert bra detta, men de hulla ser jeg ikke poenget med Ser bare i overkant dumt ut
bergeee Skrevet Juli 28, 2011 Skrevet Juli 28, 2011 altså er jo bare og få slanka det som slakes kan da:) kansje han sparte en halv kg på bjelka bak? gjør man det på alt som man kan så blir det noen kg ettervert:P og for og si det sånn, du er gla du er kvitt de når du skal ligge litt sidelegs^^
bustadmo Skrevet Juli 28, 2011 Forfatter Skrevet Juli 28, 2011 Blir sikkert bra detta, men de hulla ser jeg ikke poenget med Ser bare i overkant dumt ut Hehe er som Bergeee sier, slanke det som slankes kan Og den blir jo bare festet til en glassfiber M3 bakfanger så om du klarer å se den mens M3 fanger'n er på så er du god
bustadmo Skrevet Juli 30, 2011 Forfatter Skrevet Juli 30, 2011 Får vel følge med her Gjørre! Morro at folk følger med så man ikke lager prosjekt-tråd kun for seg selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå