Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tøft prosjekt! og gratulerer med oppstart ! Deilig følelse å høre brølet for første gang ;) Men hvorfor har du eksoswrapping helt ut til stussene ? Har du det hele veien ? 

Takk for det :) Ja var en helt vanvittig følelse :D

Er vel to grunner til det, den ene er at det passer til 'hjemmelaget racerbil, bygget for å brukes'- Looken jeg skal ha på bilen, den andre er at bensinsystemet ligger rett over potta, så syns det var greit å skjerme det for litt varme.. :)

• Svar 116
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Skrevet

Tøft! Bilen begynner å ta form nå. Begge tomler opp :)

Kjører du med originalt oppsett på motoren, ser du har motronic i hvert fall :)

Takk takk :)

Ja foreløpig er motoren rimelig orginal, har byttet ut vannpumpa med en elektrisk bare.. 

Tenkte jeg skulle endre litt på det iløpet av vinteren da.. ;)

Skrevet

Ser jo bra ut dette, men tror jeg ville montert på beskyttelsesskjermen på vinkelsliperen..

Heheh Husker ikke helt hvorfor den var av der, men den er på igjen nå! :P

Skrevet

Jaha :) Hva hadde du tenkt å endre på, chip, annet sprut etc.? Hvilken type craigs vannpumpe bruker du? Jeg skal også ha en elektrisk tenkte jeg :)

Jeg kvesta et sånt blad en gang, uten skjermen på. Ikke noe særlig å få fragmentene i fleisen tror jeg. Det gikk heldigvis bra.

Skrevet

Jaha :) Hva hadde du tenkt å endre på, chip, annet sprut etc.? Hvilken type craigs vannpumpe bruker du? Jeg skal også ha en elektrisk tenkte jeg :)

Jeg kvesta et sånt blad en gang, uten skjermen på. Ikke noe særlig å få fragmentene i fleisen tror jeg. Det gikk heldigvis bra.

Vel, hadde håpet tiden og budsjettet strakk til så jeg kunne få på plass datasprut, nye kammer, 3.6 svinghjul og en clutch som tåler litt juling, iløpet av vinteren.. Men får se hvordan ting barker iveg :)

Har tatt noen blader opp gjennom jeg og, men bruker å gå bra da jeg er flink til å bruke visir :P (Burde jo det etter X-antall turer på legevakta med spon smeltet fast i øyet :P )

Skrevet

hei :) Lest hele tråden din nå :smile: Blir rått dette her, stå på :grin:

Men hvor kjøper du disse lexan rutene? :smile:

Takker :) Morro at folk gidder å lese gjennom hele greia :D

Selve laxan platene er avkapp jeg har funnet i søpla på jobben, og lukene kjøpte jeg hos ACW motorsport plastics i England ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...