Bushnell Skrevet Juli 21, 2011 Share Skrevet Juli 21, 2011 jeg får ikke åpnet bagasjeluka på caben, hverken med caben nede eller oppe, er det en salgs sensor på caben som kan ha klikka? for en skal vel ikke få åpna luka når caben er nede? det fikk jeg gjort flere ganger før. Men nå får jeg hverken når den er oppe eller nede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianly Skrevet Juli 21, 2011 Share Skrevet Juli 21, 2011 Hvorfor skal ikke de gå ant? Jeg får til å åpne selv om den er nede. Så no er jeg spent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kviltn Skrevet Juli 21, 2011 Share Skrevet Juli 21, 2011 Skal gå ann å åpne bagasjeluka uansett om caben er nede eller oppe. Men, det ligger en sensor under den lille luka som skjuler taket når det er nede, på høyre side, sett bakfra. Denne skal registrere om luka er igjen eller ikke. Kan være denne som ikke fungerer, da den må registrere at luka er igjen før man får åpnet bagasjeluka.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bushnell Skrevet Juli 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2011 Aha da skal jeg sjekke der. Att jeg trodde en ikke fikk åpna når caben var nede var att en kamerat aldri får opp da så tenkte det kunne være noe tyveri sikkerhet.. Men da er det sikkert noe feil med hans og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bushnell Skrevet August 1, 2011 Forfatter Share Skrevet August 1, 2011 det var ikke den sensoren gitt, noen som har andre forslag til hvordan jeg kan få opp luka? har prøvd å dytta å dra å panke på knappen uten att det funker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå