Gå til innhold

525ia M50 selges

nmb
 Share

Anbefalte innlegg

klkcwal3tv54qu9cdbmi.jpg

wl2kzm2z171vrhlvm1ej.jpg

Selger min E34. Er ferdig utdannet nå og skal kjøpe meg nyere bil!

Fint eksemplar, 100 % original e34, noe som er en sjeldenhet.

Har bare hatt voksne eiere, jeg sjekket dette opp da jeg kjøpte den i 2007. Jeg er selv 30 år og har tatt veldig godt vare på bilen, aldri over 3000 omd ved kald motor etc, kjører som en prest ellers:-)

Knallgod motor, null ventiltikking, har startet på første forsøk hver eneste gang, selv i 30 minus. God for mange km til.

Veldig fint beige skinninteriør, ingen hull. Rockford fosgate og infinity høyttalere i bilen. Defa og alarm(koblet ut).

Byttet det meste av slitedeler de senere år!! Storforinger, bærearm, bensinpumpe, fjærer, calipper, skiver, bremser støtdempere, tårnlager, div stag og foringer, alt skiftet siste 2 år.

Ingen rust i dørk. Sveiset bak i høyre kanal 1 1/2 år siden på verksted. Har nå kommet rust på v.side kanal, helt bak. Ellers er det meget lite rust. Noe lakkskader her og der, men meget fin i lakk mtp alder på bil.

Står på Parallel spoke felger 3 år gamle, IKKE KANTKJØRT i det hele tatt, verdi på bruktmarked 4000-6000 kr.

går billig grunnet automatkasse, slurer i 3.gir når den blir varm og går i nødmodus, kan være oljeskift, teknisk feil, re-flashe kasse, evt bytte hele kassen.

Slakk i snekke, casterstag høyre siden må skiftes, hjelpesnekkeforing må også skiftes(har liggende), sprekk i bakfanger, noe vibrasjoner bak men tror det er kassen som lager disse, evt. at det mangler senteringer på felg.

Mye bil og deler for pengene.

Står i Lofoten for tiden!

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=29639615

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...