HypeTraxX Skrevet Juli 21, 2011 Share Skrevet Juli 21, 2011 Hei hei. Dere er alle velkomne til Streetmeet på Kongsvinger ved plantasjen/Rema1000 den 20. august kl 20.00! Kongsvinger er en Rally inspirerende by med mange bilintereserte. Så vi håper på et bra oppmøte fra våres egne innbyggere, samt også dere som velger og ta turen hit på en lørdags kveld! Vi kan by på 3 bensinstasjoner som er døgnåpne, 3 kebab shapper som er åpent til 04.00, en forholdsvis stoor råne runde ( ikke sånn som det er på Jessheim ) og et par politibiler som cruiser rundt i ny og ne! Grisekjøring og pils er på eget ansvar! Plassen ved plantasjen er Kongsvinger`s største parkeringsplass litt utenfor boligområde og andre "forstyrrende" elementer! Vel møtt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe_e36 Skrevet Juli 24, 2011 Share Skrevet Juli 24, 2011 Får prøve og få i gang bmwn til da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 24, 2011 Share Skrevet Juli 24, 2011 om jeg ikke er i mo i rana på acr da så kommer jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Juli 24, 2011 Share Skrevet Juli 24, 2011 Tar muligens turen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Juli 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2011 Får prøve og få i gang bmwn til da Høres bra ut! Var det du som var med han som kjøpte deler av meg i går? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe_e36 Skrevet Juli 25, 2011 Share Skrevet Juli 25, 2011 Det stemmer, glemte å skrive det serru Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Juli 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2011 Det går bra. Jeg skjønte det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Juli 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2011 om jeg ikke er i mo i rana på acr da så kommer jeg Jeg stemmer for at du joiner oss på Kongsvinger! Den var kul den bilen din. Takk for turen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 28, 2011 Share Skrevet Juli 28, 2011 hehe... må nok trimmes mer skal det skje noe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Juli 28, 2011 Share Skrevet Juli 28, 2011 Får vel prøve å ta meg en tur oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Juli 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2011 Hva da trimme? Syntes det flyttet seg respektabelt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 28, 2011 Share Skrevet Juli 28, 2011 men du er vant til e30... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Juli 28, 2011 Share Skrevet Juli 28, 2011 Bruker det å komme mange på disse treffene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Juli 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2011 Hehe! Luring Jeg har bare vært borti ett sånt treff her før, og da fylte vi opp Expert plassen. Dette er jo ikke et arrangement, bare så det er sagt! Det er kun masse venner og ukjente som sender meldinger rundt, også er det opp til hver enkelt om de møter opp eller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Juli 28, 2011 Share Skrevet Juli 28, 2011 Får prøve og ta turen opp, se om jeg får med noen flere BMW'er herfra Får håpe det er litt flere BMW'er på denne streetmeeten enn forrige jeg var på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå