Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Flott! :)

Jeg liker den bilen din! Jeg viste deg tommel opp på statoil på vinger for en 3-4 uker sia, men du er sikkert vant til litt oppmerksomhet? Hehe ;)

Skrevet
Tar muligens turen :)

Hei du. Jeg så deg på Våler i dag! Det var jeg som var med Matti med grønn T-shirt. Hørte du fikk litt steinsprut på den nye bilen din i dag..?

Skrevet
Tar muligens turen :)

Hei du. Jeg så deg på Våler i dag! Det var jeg som var med Matti med grønn T-shirt. Hørte du fikk litt steinsprut på den nye bilen din i dag..?

Hei. Åja :) Ja, jeg fikk en liten dusj gitt.. Jeg visste jeg aldri skulle jagd den søppeldynga av en 200sx. Jeg burde jo skjønt at han kjørte like mye utenfor banen, slik bilen hans så ut.

menmen. Kan ikke syte.. Da skulle jeg heller latt vær å kjørt ;)

Skrevet

Dèt er jo sånn man aldri veit.. Den har nok sett sine bedre dager ja! Men det var frisk kjøring fra din side hvertfall ;)

Blir det tur på deg hit til Kongsvinger til helga da a? :)

Skrevet

Nå er det kun et par dager igjen! Det er flere som har vist interesse. Det er visst også konsert på selve stadion og gratis konsert ved rådhus plassen, så politiet har nok å ta tak i fra før! Hehe :) Det er også spådd fint vær, så det kommer også folk med cab og sykler! :)

Skrevet

Bra det Morty! :applause:

Det er ikke alltid det skjer ting her i Kongsvinger, så jeg ville prøvd denne gangen! I stedenfor neste gang som kanskje aldri skjer eller blir like "stort" Hehe :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...