bmwe_e36 Skrevet August 7, 2011 Skrevet August 7, 2011 tror jeg vet om et par til fra eidskogen;) bmwn begynner å bli ganske klar nå oxo
HypeTraxX Skrevet August 7, 2011 Forfatter Skrevet August 7, 2011 Genialt! Jeg tror det kommer noen Cosworth gutter derifra også?
bmwe_e36 Skrevet August 7, 2011 Skrevet August 7, 2011 kan henne, mæn dom je veit om kjører kvalitet bmw
LarsH Skrevet August 9, 2011 Skrevet August 9, 2011 Jeg kommer til å ta meg en tur ihvertfall, får vell dratt med meg noen odølinger
HypeTraxX Skrevet August 9, 2011 Forfatter Skrevet August 9, 2011 Flott! Jeg liker den bilen din! Jeg viste deg tommel opp på statoil på vinger for en 3-4 uker sia, men du er sikkert vant til litt oppmerksomhet? Hehe
HypeTraxX Skrevet August 14, 2011 Forfatter Skrevet August 14, 2011 Tar muligens turen Hei du. Jeg så deg på Våler i dag! Det var jeg som var med Matti med grønn T-shirt. Hørte du fikk litt steinsprut på den nye bilen din i dag..?
jonr- Skrevet August 14, 2011 Skrevet August 14, 2011 Tar muligens turen Hei du. Jeg så deg på Våler i dag! Det var jeg som var med Matti med grønn T-shirt. Hørte du fikk litt steinsprut på den nye bilen din i dag..? Hei. Åja Ja, jeg fikk en liten dusj gitt.. Jeg visste jeg aldri skulle jagd den søppeldynga av en 200sx. Jeg burde jo skjønt at han kjørte like mye utenfor banen, slik bilen hans så ut. menmen. Kan ikke syte.. Da skulle jeg heller latt vær å kjørt
HypeTraxX Skrevet August 15, 2011 Forfatter Skrevet August 15, 2011 Dèt er jo sånn man aldri veit.. Den har nok sett sine bedre dager ja! Men det var frisk kjøring fra din side hvertfall Blir det tur på deg hit til Kongsvinger til helga da a?
HypeTraxX Skrevet August 18, 2011 Forfatter Skrevet August 18, 2011 Nå er det kun et par dager igjen! Det er flere som har vist interesse. Det er visst også konsert på selve stadion og gratis konsert ved rådhus plassen, så politiet har nok å ta tak i fra før! Hehe Det er også spådd fint vær, så det kommer også folk med cab og sykler!
Tomisimo Skrevet August 19, 2011 Skrevet August 19, 2011 Hvorfor har ikke jeg ha sett dette tidligere? har andre planer for helgen nå, men nestegang møtter jeg opp
HypeTraxX Skrevet August 19, 2011 Forfatter Skrevet August 19, 2011 Bra det Morty! Det er ikke alltid det skjer ting her i Kongsvinger, så jeg ville prøvd denne gangen! I stedenfor neste gang som kanskje aldri skjer eller blir like "stort" Hehe
HypeTraxX Skrevet August 19, 2011 Forfatter Skrevet August 19, 2011 Genialt Matti! Har du fått lov av kjerringa da eller? Hehe
Oddey Skrevet August 19, 2011 Skrevet August 19, 2011 Genialt Matti! Har du fått lov av kjerringa da eller? Hehe Hvilken kjærring?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå