Frhead Skrevet Juli 21, 2011 Share Skrevet Juli 21, 2011 Hei! Må nå desverre selge go'bilen når jeg har kjøpt leilighet og har derfor ikke tid/penger til å ha den lenger. 1991 mod. 520i m50b20 motor som har gått 210.000km kjøpte den i våres og har ikke blitt brukt mye da jeg kun har hatt den som cruisebil. Har byttet panser,skjerm og div på den, p.g.a. småbulker og riper på det orginale. det er fortsatt noen riper i lakken her og der, men ellers er den hel og pen. Setene er desverre stygge, men det følger med Hvit komplett skinninteriør i delebilen! bilen har også en risting i rattet i rundt 90km/t, det er ikke felger/dekk eller forstillingen, da jeg har tatt 4-hjulskontroll og sjekket felgene. det er antageligvis ett nav eller styre/stabstag. alt dette følger med på delebilen! bilen er blitt brukt slik den er nå, så fungerer fint, men er litt irritasjonsmoment med ristingen. husker ikke navnet på felgene som sitter på med sommerhjul, men er 265/35-18 bak og 225/40-18 foran.. bakdekkene er nye i mai i år. har gått få mil. delebilen er komplett, den har defekt toppakning og har stått noen år visst nok. Denne er hel og fin i lakken, og har mange gode deler man kan bruke =) er også samme lakken på delebilen ( diamantshwartz ) skulle gjerne gjort ferdig denne bilen, men har desverre ikke tid som sagt. er ikke så mange arbeidstimer igjen for å få den fin =) legger ut flere bilder etterhvert.. går for 45.000kr - da har jeg allerede tapt penger på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå