Jarle Skoftedalen Skrevet Juli 22, 2011 Share Skrevet Juli 22, 2011 Vurderer å selge mitt nesten ferdige prosjekt eller evt bytte en e39 / e46 touring eller annet. Kom med forslag! Bilen er en 3-dørs 83 modell 323i, tatt inn som flyttegods i -88. Veteran i 2013. Den har e30 m3 skjermer. skjørt og hekk i glassfiber. Front er org M3. Har også evo leppe. (Ser meget bra ut) og er lakkert Ferrari-rød i 2007. Har aldri vært på veien etter dette. Grunnet endret familiesituasjon og for mange prosjekter så ser det ikke ut som jeg har tid til å gjøre denne ferdig. Bilen starter og går, men har kun lagt inn en grovmap. Må mappes ordentlig føre bruk. Det er bare småtteri som gjenstår: Mapping, legge et par bremserør, montere låselist på frontrute, skru buret fast, justere hjulstilling. Sikkert et par ting til, men interesserte kan ta kontakt for mer informasjon. Motor: M10 borret opp til 2,1 (ca 7,5:1 i komp) (Oslo Sylinderservice) Lagt inn Pianotråd i blokka (Oslo Sylinderservice) Smidde stempel H-profil råder Customgrenrør i syrefast (316) Custom innsug BS-datasprut, 3 bars map, 440 dyser 288 graders kam (Schrick) 121 topp (den med størst ventiler) 3" eksos fra turbo og ut, DTM Endepotte Tial 44mm Wastegate Tial Dumpventil T34 med ar63 eksoshus / ar50 kompressorhus alt av slanger/radiator mm er nytt. Lettet M5 3,6 svinghjul M5 3,6 lamell og trykkplate Aeromotive A1000 pumpe 45 liters Fuelcell montert i bagasjerom Girkasse: M5 3,6 Diff: 3,73 med 25% sperre, har en ekstra e30 M3 diff med 3,25 utveksling og 25% sperre Understell: FK Køningsport, justerbart og høyde og trykk Alle foringer er byttet til Polyurethan og nylon Bremser: Wilwood Dynalite foran Org kalippere bak med gruppe-N skiver Hydraulisk håndbrekk Felger: Rondell 57 9x16 hele veien 205/45-16 foran 205/45-16 Bridgestone Potenza gateslicks bak. Interiør: Sparco helbur Sabelt GT2 førerstol / Sabelt Racer passasjerstol 3" 6-punkt seler Eksteriør: E30 M3 framskjermer, bakskjermer, sideskjørt og hekk i glassfiber. E30 M3 org front Evo leppe (ikke montert enda) Nye Hella sotede linselykter Sikkert masse jeg har glemt, men mail meg for mer info og flere bilder. jarle.skoftedalen@ramirent.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DennisG Skrevet Juli 22, 2011 Share Skrevet Juli 22, 2011 Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Juli 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2011 Ca 100k. Kom med bud, må ikke selge, den har stått i flere år, og kan sikkert stå noen til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Juli 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2011 Kan evt byttes i r-sykkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå