watchaddicted Skrevet Juli 22, 2011 Share Skrevet Juli 22, 2011 Hei, Er ny her på forumet men har alltid hatt en stor BMW-interesse!! Har nylig fått et problem med min 2002 E65 735IA. Får følgende beskjed samt at motorlampen lyser på dashbordet: "Reduce acceleration, hard acceleration may damage catalyser. Have the problem checked at nearest BMW Service" Motoren går fint når den er kald, men går ujevnt når den får normal driftstemperatur. Videre kommer det hvit/blålig røyk når den står på tomgang over lengre tid. Hvis noen har hatt erfaring med dette mottas tips med takk!! Cheers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juli 22, 2011 Share Skrevet Juli 22, 2011 Les ut feilkoder.. noe annet vil være å spekulere uten å vite mer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 22, 2011 Share Skrevet Juli 22, 2011 foooor det første...sleng ut bilder av sjuern din!! for det andre, velkommen som medlem her med grombil! for det tredje, ta turen til nærmeste bmw verksted og få dem til å avlese feilkoder, begrens bruken av bilen (kat til disse bilene er DYRE!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
watchaddicted Skrevet Juli 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2011 Takk for tilbakemeldingene! Blir diagnose på mandag.. men av nyskjerrighet tenkte jeg kanskje noen andre hadde peil her så kunne vi alle spekulere i hvor mye dette kom til å koste meg;) Skal se om jeg ikke får slengt ut noen bilder etter hvert:) Skål! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 22, 2011 Share Skrevet Juli 22, 2011 e65 er fremdeles for ny bil til at alle på nettforum har peil på fix... de fleste holder seg til e38... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirMa Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 Ser at det er en stund siden dette innlegget ble skrevet. Men hadde nøyaktig samme problemet på min e65. Etter litt feilsøking viste det seg at ene coilen måtte skiftes. etter det går bilen som en klokke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå