bergkvist Skrevet Juli 23, 2011 Skrevet Juli 23, 2011 Har nettopp lakkert bilen min hos en kompis som driver lakksenter åsså har det seg sånn at han bestilte nye framskjermer til meg og fikk en skjerm fra før 96 og en etter. Forstår det sånn at den etter 96 er facelift med tanke på blinlys.. Og det har seg sånn at den sida som er før 96 gjør at hver sving gjør at den river gummi av dekke så er det forskjell på størrelse eller noe sånn? var ikke sånn når det stod "rett" skjerm der..Hadde vore fint hvis noen visste svare sånn at jeg kunne klagd? det skal jeg gjøre uansett for bilen ser ut som fargekart;p
Hauso Skrevet Juli 28, 2011 Skrevet Juli 28, 2011 hvis det er en kompis, så fikser han det for deg, hvis ikke er han ikke kompis mer;) ang skjermene, så er det jo evt hans ansvar å sørge for å skaffe rette skjermer, og hvis det er du som har skaffet dem, så burde du sjekka det før:P
bergkvist Skrevet August 9, 2011 Forfatter Skrevet August 9, 2011 var han som fikset skjermene så han skulle fikse ny heldigvis og lakkeringen skulle han rette i:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå