Haakjin Skrevet Juli 23, 2011 Skrevet Juli 23, 2011 Mye ombygging fra en 82¨mod 528 med 188 diff å gammel type travers til 86´mod m535 med 210-diff? Blir 3.07 veldig tung utveksling også? om det skal spinne å akse bra?
Haakjin Skrevet Juli 23, 2011 Forfatter Skrevet Juli 23, 2011 passer bolt on. 307 blir tung med 2,8 ja. Har 3.5 som skal neddi. Nei , det er ikke bolt on, det vet jeg, fordi mitt diff oppheng går midt på diffen, 210 diffen har feste på siden, å noen tror kanskje må bytte bærebruer og nav?
destroyy Skrevet Juli 23, 2011 Skrevet Juli 23, 2011 3.07 er fortsatt tungt med 3.5 syns jeg... prøvd heller å skaff en 3.27 , eller no rundt der. Diff oppheng kan du ordne med å bytte baklokk også
Haakjin Skrevet Juli 23, 2011 Forfatter Skrevet Juli 23, 2011 3.07 er fortsatt tungt med 3.5 syns jeg... prøvd heller å skaff en 3.27 , eller no rundt der.Diff oppheng kan du ordne med å bytte baklokk også Okei? Det skal ikke mer til? Men hvordan blir det med splines å sånn da? Får vell bare sette over sperra i ett annet 210 diff hus med høyere utveksling?
Morty999 Skrevet Juli 23, 2011 Skrevet Juli 23, 2011 med 3,5 så anbefale rjeg helst 3.46.. altså den du har på ifra før på 2,8'n... alt er bolt on ellers... hvorfor bytte til 3,07 ? pga sperre?
Jørgen-A Skrevet Juli 23, 2011 Skrevet Juli 23, 2011 passer bolt on. 307 blir tung med 2,8 ja. Har 3.5 som skal neddi. Nei , det er ikke bolt on, det vet jeg, fordi mitt diff oppheng går midt på diffen, 210 diffen har feste på siden, å noen tror kanskje må bytte bærebruer og nav? det er bolt on ja.! ser ut som feste er ltt forskjøvet men dete er bare for att 210 diffen er så mye større.
ealoken Skrevet Juli 24, 2011 Skrevet Juli 24, 2011 jeg har 3,64 på min med 3,5. og tror 2.46 hadde vært mer riktig. 3.07 er treeegt..
Morty999 Skrevet Juli 24, 2011 Skrevet Juli 24, 2011 passer bolt on. 307 blir tung med 2,8 ja. Har 3.5 som skal neddi. Nei , det er ikke bolt on, det vet jeg, fordi mitt diff oppheng går midt på diffen, 210 diffen har feste på siden, å noen tror kanskje må bytte bærebruer og nav? det er bolt on ja.! ser ut som feste er ltt forskjøvet men dete er bare for att 210 diffen er så mye større. skal være på samme plass.. men siden du har "prefacelift" e28 har du diff fester på midten.. og 210 diffen kom ikke før på "facelifte" utgaven og denne har feste på sia.. så du må event lage det ett feste til diffen i bakkant...
Haakjin Skrevet Juli 24, 2011 Forfatter Skrevet Juli 24, 2011 med 3,5 så anbefale rjeg helst 3.46.. altså den du har på ifra før på 2,8'n...alt er bolt on ellers... hvorfor bytte til 3,07 ? pga sperre? Jeg har vell preface bil ja, så da er diff feste litt annerledes vell? Blir pga sperre ja, men har 188 diff nå, og sperra er 210, så da må jeg vell ha 210 utveksling å da sikkert? kan ikke bruke den fra 188 diffen? det er bolt on ja.! ser ut som feste er ltt forskjøvet men dete er bare for att 210 diffen er så mye større. Ja, derfor blir det vell litt ombygging oppi der? skal være på samme plass.. men siden du har "prefacelift" e28 har du diff fester på midten.. og 210 diffen kom ikke før på "facelifte" utgaven og denne har feste på sia.. så du må event lage det ett feste til diffen i bakkant... Så det er rett å slett feste i karosseri som er annerledes? Eller er feste skrudd oppi bilen?
Morty999 Skrevet Juli 24, 2011 Skrevet Juli 24, 2011 kan nok ikke bygge sammen en 188 diff og en 210 nei... diff lokket OG festet på bilen er forskjellig... gammal e28 har ett firkantet feste som er midt over diffen.. på nyere så har du ett avlangt feste som er i senter av bilen, og da er festet på diffen flyttet til ene siden på diff lokket.. du får ikke dette oppi der uten å lage nytt diff feste på bilen da 210 diffen ikke kom før på nyere e28...
Haakjin Skrevet Juli 24, 2011 Forfatter Skrevet Juli 24, 2011 kan nok ikke bygge sammen en 188 diff og en 210 nei...diff lokket OG festet på bilen er forskjellig... gammal e28 har ett firkantet feste som er midt over diffen.. på nyere så har du ett avlangt feste som er i senter av bilen, og da er festet på diffen flyttet til ene siden på diff lokket.. du får ikke dette oppi der uten å lage nytt diff feste på bilen da 210 diffen ikke kom før på nyere e28... Okei, jeg skjønner. Men sånn som biler etter 86 med 188 diff? f.eks en 86´ 525? Har de samme fester som 210 diffen etter 86 da?
Morty999 Skrevet Juli 24, 2011 Skrevet Juli 24, 2011 biler etter 85`(facelift) har festet på samme plass ja. uansett diff..
Haakjin Skrevet Juli 24, 2011 Forfatter Skrevet Juli 24, 2011 biler etter 85`(facelift) har festet på samme plass ja. uansett diff.. Okei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå