johnja Skrevet Juli 24, 2011 Share Skrevet Juli 24, 2011 1] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Juli 24, 2011 Share Skrevet Juli 24, 2011 Der har du lagt ut en "Gobit" igjen:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Juli 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2011 SOLGT, til min etterhvert gode venn i nord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Juli 25, 2011 Share Skrevet Juli 25, 2011 Flott:-) da kommer den på rett plass;-) hadde tengt å legge inn ett bud på denne:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Juli 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2011 Flott:-) da kommer den på rett plass;-) hadde tengt å legge inn ett bud på denne:-) Den havner nok på rett plass ja, det var mange som kom med bud, noen tenkte også at jeg skulle selge den under 25` Han som kjøpte/skal ha den, er en jeg har handlet mye med, og som vet hva ting koster. Da er det veldig lett og bli enig Nå har jeg ikke flere gamle biler igjen, men skal også selge x5`n og en -09 320xdt, så hvis noen er int.................... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goty Skrevet Juli 25, 2011 Share Skrevet Juli 25, 2011 Helvete, skulle akkuratt til å ringe 525 e28 og skjelden farge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Juli 25, 2011 Share Skrevet Juli 25, 2011 Denne blir nok tatt vare på ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Juli 26, 2011 Share Skrevet Juli 26, 2011 Hehe voldsomt ka du handla;-) bra den blir godt tatt vare på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Juli 26, 2011 Share Skrevet Juli 26, 2011 Hehe voldsomt ka du handla;-) bra den blir godt tatt vare på e61 skal selges så jeg må jo ha skikkelig bruksbil:) Skal ta en skikkelig overgang av understellet, ta det som evt er av rust og tecktylere om nødvendig så er den klar til vinter:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goty Skrevet Juli 26, 2011 Share Skrevet Juli 26, 2011 e28 er det feteste på markedet, synd de begynner å bli skjeldne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå