Bimmer327tic Skrevet Juli 24, 2011 Share Skrevet Juli 24, 2011 Bilen er komplett ombygd til m3 med orginale deler i stål. Lite rust på denne bilen. Har bare funnet 1 hull i dørken og rust i venstre hjulbue bak og litt nede på forskjermer bak skjørtene.. Ellers så har bilen el. takluke, m3 interiør i sort skinn, el. vinduer, diff brems og ny z3m tannstang. Understell består av k-sport 356mm bremser foran og bak og K-Sport coilovers med track/racing oppsett. Felgene som står på er 8,5 og 10x18 med greie dekk. Står s62 motor i den nå med 6 trinns kasse. Hjernen har vært i Tyskland og fått fjernet startsperre og fått alpha-n oppsett så man slipper luftmasse målerene. Dette skal også gi litt mer effekt. Det som gjenstår for og få start på denne er og se over det elektriske. Alt er koblet opp, men det kan lønne seg og se over det for og være sikker. Mangler også noen vannslanger og oppkobling av bensin. Det følger med mellomaksel som må kortes inn litt, eksos flenser og rør for og lage eget grenrør (de orginale følger også med), radiator, bremsekraftforsterker som det er laget nytt feste til bak lyktene + mere ting jeg ikke kommer på i farta. Det meste følger med for og få denne kjørbar. Har sikkert glemt noe, så det er bare og ta kontakt på pm hvis det er noen spørsmål. Bilen står delvis demontert og må hentes med henger. Interiøret er ute, og front, skjermer panser osv. er demontert. Bilen står i Larvik og selges grunnet andre prioriteringer og for lite tid til og gjøre den ferdig. Selges for 120000,- går billigere ved RASK avgjørelse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gundersen Skrevet Juli 24, 2011 Share Skrevet Juli 24, 2011 Bytte i 94 e36 325 cab med 2000mod 328 motor ? + mellomlegg til deg. ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet Juli 25, 2011 Share Skrevet Juli 25, 2011 Hvor står denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer327tic Skrevet Juli 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2011 Har ikke så lyst på e36, men vi får se. Du kan jo sende meg litt info og bilder på pm, og hvilket mellomlegg du ser for deg. Bilen står i larvik så det er jo ikke så langt unna. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-poweer Skrevet Juli 25, 2011 Share Skrevet Juli 25, 2011 Står denne registrert som en 316 eller er den godkjent ombyggd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer327tic Skrevet Juli 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2011 Registrert som 316 ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gundersen Skrevet Juli 27, 2011 Share Skrevet Juli 27, 2011 Har ikke så lyst på e36, men vi får se. Du kan jo sende meg litt info og bilder på pm, og hvilket mellomlegg du ser for deg.Bilen står i larvik så det er jo ikke så langt unna. autodb : 1339536 ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer327tic Skrevet August 7, 2011 Forfatter Share Skrevet August 7, 2011 Nå til salgs uten motor hvis noen har lyst på et lite prosjekt over vinteren. Skal ikke være noe problem og sette nedi en s14 og få det godkjent i denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 Pris uten motor å gir da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer327tic Skrevet August 7, 2011 Forfatter Share Skrevet August 7, 2011 Litt usikker på verdien på dette så jeg tar imot seriøse bud/bytteforslag. Den blir ikke liggende så lenge til salgs, så interesserte bør slå til nå før det havner ny motor i den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet August 9, 2011 Share Skrevet August 9, 2011 Bytte med denne? viewtopic.php?f=38&t=198387 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer327tic Skrevet August 9, 2011 Forfatter Share Skrevet August 9, 2011 Veldig fristende, men det ser ut som denne blir beholdt en stund til nå. Har noen motorplaner som jeg skal i gang med over vinteren nå. Lykke til med salget av din. Meget pen e30. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet August 9, 2011 Share Skrevet August 9, 2011 Veldig fristende, men det ser ut som denne blir beholdt en stund til nå. Har noen motorplaner som jeg skal i gang med over vinteren nå.Lykke til med salget av din. Meget pen e30. Arrrgh! hehe, nå hadde jeg gira meg opp! Hehe.. Takk ihvertfall, skal bli gøy å se hva det blir i denne. E30 m3 har vært drømmebilen..... sooooo close! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer327tic Skrevet April 28, 2012 Forfatter Share Skrevet April 28, 2012 Bumper denne. Prøvde og legge inn bilder av hvordan den står nå, men fikk ikke til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå