Tomisimo Skrevet Juli 24, 2011 Share Skrevet Juli 24, 2011 Hei. Har for ikke så lenge siden ha kjøpt meg en 2000 320Ci Mtech. Tenkte kanskje jeg åpner en trå her også. Her er noen bilder jeg har av den. Øyevipene skal av når jeg får kjøpt nye glass, de va klistret på av tidligere eier. Første på listen er å rulle bakk skjermene og putte på 40mm senke fjærer og M3 speil. Har flere planer med bilen, men det tar jeg når det kommer, liker ikke å snakke om ting før de skjer. Bilen står på Gule Justerbare KONI, med Jamex 40/40 senkesett, ik bakk foreløpig, overhalt kjølesystem, proff sotede ruter 5% bakk, 35% fremme, svart delskin, Evo Replica 8.5"/9.5" bakk 19toms. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pkgrette Skrevet Juli 25, 2011 Share Skrevet Juli 25, 2011 fin denne mye likt som min;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet August 2, 2011 Share Skrevet August 2, 2011 Nesodding jo! Pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lynvingen Skrevet August 3, 2011 Share Skrevet August 3, 2011 hei flott bil og flotte bilder over røldals fjelle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomisimo Skrevet August 7, 2011 Forfatter Share Skrevet August 7, 2011 Takk, hmm, min trå blei flyttet til Showoff seksjon :/ jaja Fikk senket bilen bakk igår, og den subber i svingene nå, skal se om jeg får valset litt idag. og noen få bilder fra igår, tatt med mobil sp kvalitet er ik den beste. Tenkt å vaske, polere og vokse bilen idag men så kom regn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomisimo Skrevet August 10, 2011 Forfatter Share Skrevet August 10, 2011 Brukt helgen på å lage det her. Skal inn i bilen. liten 8" Sub, med liten 400W Amp.Total vekt på 13Kg med kasse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomisimo Skrevet August 10, 2011 Forfatter Share Skrevet August 10, 2011 Lurer på om noen i Oslo områder har valse verktøy jeg kunne låne? subber i bakkskjermene mine, mindre enn 1finger klaring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomisimo Skrevet August 11, 2011 Forfatter Share Skrevet August 11, 2011 Hmm er bilen min så uinteressang at ingen orker å skriv noe her? Anyways.. Endelig fikk skjænsen å polere bilen idag, skal se på endelig resultat imorgen i dagslys, blei for fort mørkt i slutten når jeg vakset bilen. Bilen er full av riperm stensprut, of diverse små ting. er ikke noe fin i lakken når man ser litt nøye på den.. Kanskje omlakkering snart. Flere bilder kommer imorgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet August 11, 2011 Share Skrevet August 11, 2011 Kjempefin bil Ble bra med polering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pkgrette Skrevet August 19, 2011 Share Skrevet August 19, 2011 hei hva med å gå ned litt på dekk dimmen så litt tysker strekk på bilen da subber den ikke valse hadde jeg bare gjort vis jeg skulle ha lakka etterpå blir aldri bra uten er min erfaring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomisimo Skrevet August 21, 2011 Forfatter Share Skrevet August 21, 2011 jeg har tenkt på saken, men det blir ikke å skje før neste sommer, disse dekkene skal av og nye på, kanskje kjøper mindre dim da. Har planer for andre felger, så disse kommer for salg i vinter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomisimo Skrevet August 23, 2011 Forfatter Share Skrevet August 23, 2011 Okei,så bilen va satt på slanking, bakk sette Deleted, har veid alt idag og fant ut at nedlegbar bakk sette i en coupe veier ca25kg, også tok ut Donut den veier 10kg, til sammen er bilen 35kg lettere, det va gøy, merket forskjell, nå sitter jeg å lurer på om hva mer kan jeg leve utten med Også tok og vasket mottorrom, ser ny ut nå, brukt bare 3timer på det. Neste på listen blir Odyssey PC680 Battery tenker jeg og CSL replika lokk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet August 23, 2011 Share Skrevet August 23, 2011 Det er ingen racerbil, så ser ikke helt vitsen med å plukke ut setene bak. Du burde sette di inn igjen, ser jo bare dumt ut uten... ellers en veldig pen bil=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet August 23, 2011 Share Skrevet August 23, 2011 +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomisimo Skrevet August 23, 2011 Forfatter Share Skrevet August 23, 2011 jeg ser ingen vits i å dra m meg dødvekt, når det ingen som sitter i bakkseten uanz. 320 er litt dau, så all vekt hjelper. og ikke minst så er den 15min å montere tilbakke om jeg får behov får det. men takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå