Skjervik Skrevet Juli 25, 2011 Skrevet Juli 25, 2011 Heihei, Får vel lure meg inn hit jeg au. Har nylig (Onsdagen) handla BMW. Jeg har alltid vært i troen om at BMW aldri har vært noen bil for meg. Men så var jeg på utkikk etter ny bil til under 10 lapper da Forden min mister skiltene til helga igjen. Fant en bmw i Holmestrand, Trudde det var en venn av meg ved samme navnet men var ikke det. Dro allikevel og kikka. Vart en BMW 520 2 liter fra 1989. Så hel og pen ut. Må bytte skivene foran og polyforinga bak eller noe sånt. Samt EU og årsavgift. Ga 5000,- for bilen, Gått 215000km. Strøken innvendig og noget grei utvendig. Så og si ikke noe rust, bare litt overflate i bunn av fører døra og ved tanklokket. Dro med meg denne hjem og er nå frelst. Har aldri kjørt noe så deilig og må si denne utklasserte 2010 Jaguar samt 2009 Mercedeser jeg har prøvekjørt! Legger seg ut når jeg føler for det og gir meg 100% kontroll over sladder, Ekstremt god kjørekomfort og gode seter. Litt liten dør for meg på litt over 2 lange og noen kilo brei, Men ellers fabelaktig! Jeg tenkte å gjøre litt med denne for å gi den ett pent, Deilig utseende men samtidig ikke for mye så jeg ikke ødelegger den originale BMW siden av bilen. Lita liste over småsaker jeg har tenkt å få til: -Gule lykter foran -Parklys i alle 4 hovedlyktene -Sotede originale baklykter -Fikse til mangler -Ordne med bulker og riper ( Noen få av hver) -Fine 18" felger. (Sitter nå 3x16" og 1x15" på) -Senkes 30-45mm foran -Sote ruter med ca. 45% -Hvite blinklys foran og sotede på sidene -Beskjedent sportseksos på 2.5" som ender i doble bakpotter -Leppe foran -Noget kraftig musikkanlegg -BMW M5 sort skinninteriør Det er dette jeg satser på i første omgang. Ikke i riktig rekkefølge men tut & kjør! Jeg får nok ikke oppdatert i hytt og gevær og dyre deler der man finner flyvende griser, Men jeg gjør mitt. Har ingen gode bilder av bilen, Mulig jeg knipser det i morgen men vi får se -Skjervik
Skjervik Skrevet Juli 25, 2011 Forfatter Skrevet Juli 25, 2011 Hei igjen. Har idag tatt bilder rundt bilen og inni. Samt at jeg har fått sotet lyktene bak og hentet 6x9'erne fra Pioneer. De tror jeg låter godt med 12" fra Boss jeg allerede har Nok prat! Bilder for the win!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå