cmn Skrevet Juli 25, 2011 Skrevet Juli 25, 2011 Som overskriften sier, er det mulig å bytte låsesylinder mellom førerdøra og passasjerdøra? Har helt plutselig fått problemer med låsen på førerdøra, så det er umulig å låse opp bilen med nøkkel derfra. Jeg får låst igjen, men ikke opp. Er ikke så veldig gira på å bruke så mye penger på å bytte låser enda, derfor jeg tenkte om det går an å bytte dem om. Bilen er en E36 sedan.
SideIn Skrevet Juli 27, 2011 Skrevet Juli 27, 2011 ser ut som de er speilvendt men du kan jo prøve se art nr 21 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=41&fg=40
cmn Skrevet Juli 27, 2011 Forfatter Skrevet Juli 27, 2011 Takker Ser ut som 51218203099 er riktig nr på repsett til min. Kanskje man skulle prøvd et slik og håpe det løser seg... Er dette noe som på en eller annen måte må lages til min bil, for å virke med min nøkkel? Eller akkurat hva er med i settet? Noen som vet?
Olelink Skrevet Juli 27, 2011 Skrevet Juli 27, 2011 Har kjøpt ett sånnt sett selv til min e34, det er ikke kodet til noen bestemt bil, du får en pose med masse små numererte låseslider som skal settes sammen sånn som på din gamle lås.
SideIn Skrevet Juli 27, 2011 Skrevet Juli 27, 2011 du får en pose med masse små numerertelåseslider som skal settes sammen sånn som på din gamle lås. bra info kjekt å vite vist det skulle trengs
cmn Skrevet Juli 28, 2011 Forfatter Skrevet Juli 28, 2011 Har kjøpt ett sånnt sett selv til min e34, det er ikke kodet tilnoen bestemt bil, du får en pose med masse små numererte låseslider som skal settes sammen sånn som på din gamle lås. Takker for god info! Har du montert det enda? Er det vanskelig/mye "pjukkel"? Eller er det gjennomførbart på egenhånd?
Olelink Skrevet Juli 30, 2011 Skrevet Juli 30, 2011 Nei har ikke fått byttet ennå men ser for meg det kan være litt småprikkel. I tillegg til de små låseslidene følger det også med et par ørsmå kuler og fjærer som sikkert ikke holder seg selv på plass når dette demonteres
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå