Hawkon88 Skrevet Juli 25, 2011 Share Skrevet Juli 25, 2011 Hei! Om ikke så lenge skal jeg bytte ut 523en i en facelift e39 diesel touring. Fortrinnsvis 530, men også 525 kan være aktuelt. Innvendig og utvendig m-pakke er jo så og si et must, men jeg kunne godt tenke meg en manuell kasse, og ser at det er svært vanskelig å finne noe sånt her i landet.. Pristaket mitt blir rundt 200k, noen som vet om det vil lønne seg å arrangere en importør til å skaffe meg bilen? Hva kan jeg eventuelt forvente å måtte betale i avgifter etc? Eurokursen er jo forholdsvis rimelig om dagen, så man finner jo tilsynelatende gode eksemplarer for ca 10-10 10500 euro= under 100 000+moms og avgifter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Juli 25, 2011 Share Skrevet Juli 25, 2011 www.toll.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Juli 26, 2011 Share Skrevet Juli 26, 2011 Det ligger en til salgs her på forumet. Sjekk salgssidene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå