Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei

Har akkurat byttet luftmengdemåleren siden jeg fant ut at den var gåen. bilen jaget veldig på tomgang å fant ut at det ikke kunne være noe annet. Da jeg satte på den nye gikk bilen heilt normalt heilt til idag da jeg skulle starte bilen å den ikke klarte å holde på turtallet å motoren kveltes, prøvde å starte bilen med en gang etterpå men gikk ikke, først etter noen minutter startet bilen igjen, men da måtte jeg holde litt på gassn for at den ikke skulle stoppe...

hva kan det være? noen som har vært borti dette problemet? :)

Mvh Daniel Rustad

Skrevet

bensintrykket minner det om. du har ingen lekasje? Evt belgen til innsug der lmm er.. sjekk om den er tett og let etter sprikker osv. falskluft/bensintrykk? det er min første tanke.

Skrevet

Har dette skjedd kun en gang? eller skjer det regelmessig? Kan hende dette går over av seg selv? har hatt startproblemer og problemer med turtalls-svikt før, dette gikk over og jeg skjønnte ikke bæra. rart, men sant.

Skrevet

dette skjer hver gang jeg starter bilen, går over etter at jeg har kjørt en stund og kan da ha bilen på tomgang utn at den kveles, men den går noe ujevnt, ikke mye men nok til at du hører den øker forsiktig å så ned igjen... pussige greier :P tenkte også på om det kunne være siden LMM ikke er original, var bare på ebay å søkte på delenr å bestilte dær imotsetning hvis man skal ha siemens sin til rundt 6000 her i norge :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...