Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har fått problemer med vindusviskerene mine, dem lever sin egen verden av og til, stopper opp midt på ruta går ikke tilbake til sin posisjon og låser seg midt på ruta så må stoppe bilen og så starte på nytt for at dem skal gå igjen.

Dette er en e60 2004

noen som vet hva dette kan være?

Skrevet

Har ingen fasit på dette, da jeg ikke kjenner bilen no særlig. Så dette blir i grunn bare synsing.

Har du sjekket relé(er)?

Skrevet

vanligvis er dette releet. men hvis hovedproblemet er at viskerene ikke går tilbake i vanlig stilling og bytte av rele ikke virker er det nok viskerstag eller mest sannsynlig motor som er gåen.

Skrevet

jeg har tenk litt på relé selv fordi uansett hvilken hastighet eller om jeg trykker spaken ned for et enkelt visk så fortsetter den kun og gå, i dag har den oppført seg normalt igjen men når det virkelig regnet da var den ikke hyggelig mot meg

Skrevet

Fant ut i dag at når det regner viskerne begynner og tull kan det være sensoren det er noe rart med? Nettopp byttet rute kan det ha noe og si? Beklager hvis det er et dumt spørsmål:p

Skrevet

Sensoren kan nok være medskyldig, fordi den kan være dårlig limt til frontruten igjen etter bytte. Men tviler på at det er regnsensoren som forårsaker at viskerne ikke legger seg helt ned etter et drag over ruta.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...