Rayen Skrevet Juli 25, 2011 Skrevet Juli 25, 2011 Hei Varmeapparatet mitt kommer og går på e34'n.. PLutselig kan det fungere en periode også virker det ikke i det hele tatt.. når det virker virker det 100% i alle forsjellige stillinger.. Hva gjør eg ?
Svendis Skrevet Juli 26, 2011 Skrevet Juli 26, 2011 Ser den er på same tegning som selve viften. http://bmwfans.info/parts/catalog/E34/S ... or_heater/ Men ut ifra min erfaring så pleier det ikke å være sånn at det enten virker eller ikke når denne ryker, bare at man kun får kjørt viften på lav hastighet. På min tidligere E36 så var det en motstand inne i selve styreenheten/ kontrollpanelet til ac som jeg måtte lodde på nytt. Det er et kjent problem på E36. Mulig din styreenhet er lik inni selv om den ser anerledes ut i daschen. Motstanden med "pigger" omtales ofte som hedgehog (pinnsvin) mulig du får noen treff hvis du googler det opp mot bilen din. Nå ser det ikke ut som din ser sånn ut, men alikevell
Rayen Skrevet Juli 26, 2011 Forfatter Skrevet Juli 26, 2011 okei, takker for ditt råd får sikkert ta og rote meg frem til selve viften og skjekke den. Noen som har flere råd/erfaringer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå