tommyhaug Skrevet Juli 25, 2011 Share Skrevet Juli 25, 2011 Hei, selger nå min bil pga overgang til stasjonsvogn! Ingen heftelser, selges for det som er igjen på lånet 39.000kr. Ga 73.000kr for den for 2 år siden. Toppakningen røyk her om dagen, å siden har bilen stått.. men denne skal byttes før salg! Bilen er ikke Eu-godkjent! --> - Nye bremser foran - Hardtopp følger med - Nylig skifta starter - Bytta plugger - Skifta olje på automat kassa - 15" sommerfelger - 15" vinterfelger - Følger med ekstra baklykter og sideblinkere foran For å eu godkjenne den må du: <-- Skifte endeledd høyre side foran. Dette er det jeg vet om, bilen er i bra stand! --> Bilen er fin å se på, noen plasser er det riper her og der. I de 2 årene jeg har hatt den, har den stått inn på vinter og ikke vært kjørt. Airbag lampe lampe lyser, vet ikke hvorfor. Teningslås er ødelagt, starter den med en bryter! Se bilde!! Bytte aircondition compressor, denne følger med! Kun 1 liten rustflekk på panseret fremerst! BILEN HAR KUN GÅTT 160.000KM. Fikser du de små feilene her, har du en bil som er verdt mye mer enn det du må gi for den. MASSEVIS AV UTSTYR! DU NÅR MEG PÅ TLF 98067641 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyhaug Skrevet Juli 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå