galekz Skrevet Juli 26, 2011 Share Skrevet Juli 26, 2011 Vurderer da salg av mitt kjære gullkorn pga dårlig økonomi og oppsigelse av verkstedplass... Om bilen: 11.Måned i 1986 M20B20 Mtec 1 Bakfanger Er ikke helt sikker på hvilken frontleppe det er, men tror det er 325 leppe. Mtec 2 Ratt Mtec Frontstoler ( grå ) Største kjørekomputer - med hendel og "dong dong" Takluke Sorte Hella DE-Lykter GS-Smoked baklykter Gule senkefjører med TÜV papir. ( kappet står på foran nå, men kan bytte tilbake ) Ting som nylig er blitt gjort: Registerreim og vannpumpe. Bremser rundt hele bilen. Plugger ( biltema ) og luftfilter. Fordelerlokk og rotor. Veiv-giver. Mtec frontstoler Sota Hella DE-Lykter GS-Smoked baklykter. Negativt med bilen: Bilen sviver ikke slik som den skal, den fjusker og går urent og vil ikke gå på tomgang, har prøvd en rekke ting men finner ikke ut av det. Er heller ikke så alt for erfaren, så er neppe store problemet. Eneste som finnes av rust er i nedkant av venstre hjulbue. Dørk og kanaler er helt fint. Dette er et fint eksemplar og jeg har svært lite lyst til å ha den fra meg. Gi bud eller kom med bytteforslag. INGEN skambud Legger ved bilder i rekkefølge av hvordan bilen var da jeg fikk den til slik den er den dag i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galekz Skrevet Juli 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2011 Har også en del deler som kan følge med bilen Ü Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
francez Skrevet Juli 28, 2011 Share Skrevet Juli 28, 2011 Bilde av interiør? Ikke skilter på denne karen altså, hva må gjøres for å få skilter? Er det noen feil som du vet må utbedres før EU? Int. i bytte med e39 523 (2.5L)? Tilnærmet strøken med 170 000km på tellern? Mye info så ta kontakt om du er int. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå