Losnikk Skrevet Juli 26, 2011 Skrevet Juli 26, 2011 Hei! Jeg har nylig kjøpt meg en 2008 520da e60 med så og si alt av utstyr, men som av en eller annen grunn mangler PDC, av alle ting. Jeg har også en 2003 520i e60 som har dette og jeg må si jeg er blitt noe avhengig av PDC. Det jeg lurer på i den forbindelse er om dette finnes som orginalt ettermonterings-utstyr og evt hvor kan jeg få tak i det? Har forsøkt å finne det over alt på nettet, men uten å lykkes. Noen som kjenner til en nettside, eller liknende som selger det? Ellers har jeg lyst på orginal m-tech pakke til den nye 520da'n, men fikk høre hos bavaria at det ikke passer pga den har elektronisk innfellbart hengerfeste. Kan dette virkelig stemme? Noen her som har både hengerfestet og m-tech pakken på sin e60? Takker for svar
mudbug Skrevet Juli 26, 2011 Skrevet Juli 26, 2011 Hei!Jeg har nylig kjøpt meg en 2008 520da e60 med så og si alt av utstyr, men som av en eller annen grunn mangler PDC, av alle ting. Jeg har også en 2003 520i e60 som har dette og jeg må si jeg er blitt noe avhengig av PDC. Det jeg lurer på i den forbindelse er om dette finnes som orginalt ettermonterings-utstyr og evt hvor kan jeg få tak i det? Har forsøkt å finne det over alt på nettet, men uten å lykkes. Noen som kjenner til en nettside, eller liknende som selger det? Ellers har jeg lyst på orginal m-tech pakke til den nye 520da'n, men fikk høre hos bavaria at det ikke passer pga den har elektronisk innfellbart hengerfeste. Kan dette virkelig stemme? Noen her som har både hengerfestet og m-tech pakken på sin e60? Takker for svar BMW har ettermonteringskit PDC for din bil. Du kan montere selv og la de kodet for deg.
Losnikk Skrevet Juli 26, 2011 Forfatter Skrevet Juli 26, 2011 Jeg har fått vite at de har en form for skiltplate-pdc, men jeg er på jakt etter den vanlige typen som plasseres innfelt rundt på front og bakfanger. Er det disse du prater om, eller er det skiltplate-pdc du mener? Visst det er den orginale utførelsen du mener, vet du da hvor jeg kan få tak i dem?
HMW Skrevet Juli 26, 2011 Skrevet Juli 26, 2011 Tror nok du burde sett på dette ved kjøp av bil. Det er nok dyrt å ettermontere for å få det likt. M pakke passer ikke bak med det elektriske hengerfeste. ikke plass ettersom fangeren svinger mer innunder bilen på m tech. Edit ; sjekket med en på BMW.
mudbug Skrevet Juli 26, 2011 Skrevet Juli 26, 2011 Jeg har fått vite at de har en form for skiltplate-pdc,? Ja jeg tror det er PDC kit II
Losnikk Skrevet Juli 27, 2011 Forfatter Skrevet Juli 27, 2011 Ok. Jeg får prøve å lure det til på ett eller annet vis. Ryggekamera er en grei løsning til pdc tror jeg og det er ganske rimelig i pris også mener jeg. Faceliften som kom i 2008 var desverre ikke like fin å se til som pre-faceliften synes jeg (Smiler liksom på en tåpelig måte i fronten nå, mens pre-facelift er litt hissigere orginalt).. Det var derfor jeg tenkte å ettermontere m-tech. Ellers er det jo selvfølgelig mange forbedringer som er gjort på faceliften også. Uansett vil jeg takke for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå