Anhe Skrevet Juli 26, 2011 Share Skrevet Juli 26, 2011 Er det mulig å bytte den svarte B-stolpe listen som er på 3-serie? Hadde for flere år siden en E46 som rustet langs kantene på B-Stolpen, har nå en E91 og kan se at det vil skje på denne bilen også, er ikke 100% jevnt langs kanten til stolpen lenger. Ser de selger B-Stolpe deksel i karbon hos Schmiedmann, forhåpentligvis betyr dette at det kun er et deksel og det er dette som korroderer. Isåfall er det noen nettbutikker som selger disse listene i normalt materiale og ikke carbon? (mens jeg er inne på det synes jeg det er merklig at både bagasjeroms emblemet og B-Stolpen viser tegn til korrosjon etter mindre en 4år på begge generasjonene av 3-serie jeg har hatt.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veghon Skrevet August 1, 2011 Share Skrevet August 1, 2011 Dette lurer jeg også på fordi jeg har fått antydning til noe rustblære nederst på vertikal vinduslist på passasjerdør bak. Tror ikke denne delen er innmari dyr, maks. 500kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet August 2, 2011 Share Skrevet August 2, 2011 Gsbildeler hvis du ser del nr 3-4. http://nettbutikk.gsbildeler.no/ Gå til Karosseri - interiør/eksteriør - Delekatalog ETK også bilde nr 57. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anhe Skrevet August 2, 2011 Forfatter Share Skrevet August 2, 2011 Takk, da ser det ikke ut til at dette er "krise". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet August 8, 2012 Share Skrevet August 8, 2012 Er litt gammel denne men hvordan tar man av disse panelene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joatle Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 Kan også gjerne få vite hvordan man får de panelene av, hvis noen vet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå